TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, May 30, 2012

LAA...SEMUA PENING, KENAPA?

Hadi Awang rasa macam nak pitam...
Karpal terperanjat...
Mat Sabu rasa macam nak nangis...
Kit Siang terpinga-pinga...
Guan Eng sedih tengok bapak dia...
Nik Ajis tersandar tak percaya...
Khalid migraine...
Nuar? Lagi le pening. Amerika dan Israel dan sibuk tanya.

....tapi DS Najib senyum aje mengumumkan bahawa budget 2013 akan dibentangkan di Parlimen pada 28 September 2012 ini. Dia orang yang kat atas tu semua tak boleh senyum sebab pening memikirkan bila le pulak nak bubar Parlimen. Masing-masing dah tak sabar nak ke Putrajaya.

Bab Putrajaya satu hal. Tapi yang lebih memeningkan mereka ialah, lagi lambat PRU ni, lagi kurang le modal fitnah mereka. Dan lagi banyak le kena keluar modal untuk anjurkan ceramah. Dia orang pening sebab dia orang keluar modal untuk buat ceramah, tapi DS Najib dan kerajaan BN keluar modal untuk bantu rakyat. Rakyat boleh terima ke dengan modal ceramah aje?


1 comment:

Anonymous said...

Salam Bro,Bagitahu DS Najib keluarkan banyak lagi program untuk rakyat agar PKR bukan saja pening tetapi biol dibuatnya.PKR ni banyak modal air liur aje.Apapun `Itu semua salah UMNO`kata nik ajis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI