TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Sunday, May 26, 2013

BERSILATLAH ENGKAU SENDIRI NUAR

          
Engkau bersilatlah sendiri Nuar oiii. Belum apa-apa lagi DAP Pulau Pinang dah kata langkah yang engkau pakai tu sumbang. Boleh tergolek dog! Apa kata Pengerusi DAP Pulau Pinang, Chow Kon Yeow? "Sehingga kini DAP tidak menerima sebarang laporan atau bukti mengenai kepincangan yang berlaku sepanjang proses pilihan raya untuk membolehkannya membuat petisyen. Semua kerusi yang DAP tandingi memperolehi kemenangan besar dan saya belum terima sebarang laporan yang membolehkan kita kemukakan petisyen".

Hahaha...nampaknya bebal Nuar ni memang akan dia bawak sampai ke mati. Dia sememangnya tak akan sedar betapa bebalnya dia. Cuma yang tak bagusnya ialah bebalnya Nuar ni berjangkit. Lebih malang lagi jangkitannya pulak terlebih kepada orang Melayu dan budak muda.

Tak apa le Nuar, ko teruslah bersilat hingga silap. Ko kutuk le SPR habis-habisan sehingga ko dah tak ada apa lagi yang nak dikutuk. Lagipun yang rasa SPR tak betul, cuma engkau dan suku sakat engkau dalam PKR aje. DAP puashati. BN puashati. PAS juga rasanya puashati, cuma ada le sikit-sikit yang dah terjangkit penyakit bebal engkau tu. Engkau buat le Blackout tu sampai engkau sendiri blackout. 

Sekarang nipun rasanya Si Nuar ni dah blackout, tak jumpa jalan keluar untuk menuju ke Putrajaya. Dulu kata kalau kalah, nak bersara dan nak mengajar semula. Tup-tup, dia ajar rakyat ukur jalan dan ukur luas stadium pulak. Ukuran tak pernah dapat, sebab setiap kali ajar, blackout.

Sebenarnya Nuar ni tak akan bersara dari politik. Dulu dia ingat kalau dia kalah dan tak dapat jadi PM Malaysia ke 7, Amerika akan hantar watikah dalam dulang emas mintak dia jadi pensyarah di mana-mana universiti di Amerika. Tapi rupanya Amerika pakai kuda cuma sekali aje. Kalau kuda tu dah kalah, tua pulak, sorri le... dah tak ada tempat lagi. Amerika tak akan pakai kuda yang kalah untuk kali yang kedua. Tuuu yang meracau seantero Malaysia Si Nuar ni!


5 comments:

Anonymous said...

Entah2 kisah ngara mat salleh yg nak ambik nuat jadi pensyarah pun auta jgk

Anonymous said...

Seluruh dunia dah tahu dia ni pembohong,hanya penyokong taksubnya saja masih tak sedar.Walaubagaimana pun akhirnya nanti muka dia akan bertepek dengan ludah dari penyokong nya sendiri,masanya dah tak lama.

Anonymous said...

nak jadi pensyarah lagu mana? ambik study pngajian melayu je pun...lulus dgn lulus dgn general degree, atau bahasa lainnya cukup makan...itu pun fail masa 1st year...sbb dia melayu, dapat la repeat...

Anonymous said...

Nuar brbal sampai ke mati anak beranak

Anonymous said...

Anal Ebrehem...Bersilat sambil bejubo!

ARTIKEL HANGAT BULAN INI