TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Sunday, October 13, 2013

APA DAH JADI - WARNA HIJAU TAPI GAMBAR KIT SIANG?

           
Bukan main kuatnya orang PAS bekerja mengumpulkan orang Melayu, Islam Kulai yang susah sempena mahu menyambut Aidiladha nanti.

Ingatkan bila dah berkumpul, tengok beg warna hijau, orang PAS yang bagi sumbangan. maklum le yang nak sambut raya tu orang Melayu, orang Islam, rupanya beg yang beratur tu cuma warnanya sahaja hijau, tapi gambar yang tertera ialah muka Lim Kit Siang, bukannya muka Nik Ajis atau Hadi Awang!

Tergamak PAS perlakukan orang Melayu Kulai sebegitu rupa. Dah le gitu, ingatkan yang sampaikan sumbangan tu wakil dari PAS, rupanya tidak, Nyonya DAP juga yang dapat nama. Jadilah pemimpin PAS Kulai pencacai yang memuja dan memuji Nyonya DAP hanya kerana beberapa karung hijau. Walhal, seantero Malaya PAS menadah tong derma, takkan le nak sambut Aidiladha ni tak boleh nak bantu orang Melayu Islam. Sekurang-kurangnya kalau karung tu milik PAS boleh juga diletakkan gambar Nik Ajis dan bukannya Kit Siang.


9 comments:

Anonymous said...

Salam saudara Enal, saya mohon izin share gambar ni

Anonymous said...

Itulah menunjukkan KEBIADAPAN dan KEANGKUHAN-PENGIKUT-SYAITAN berterusan DAPBANGKAI dan KULI-KULINYA dr. si Islam/Melayu LIBERAL dlm. PAS/PKR! Aidiladha yg. mulia pun bukan main DIHINA dgn. penampilan gambar si CINASIAL itu - memang diRANCANG; seolah kiat Islam/Melayu miskin ini, BODOH mcm. lembu-dicucuk-tali-dihidung!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).


Anonymous said...

DAP TELAH BERJAYA MENYUSUP MASUK KEDALAM PAS.BUKTI PAS TELAH BERJAYA MENTERBIAH DAP SEHINGGA DALAM SOAL IBADAH.APAKAH PAS TELAH DAPAT MENYERAP KEDALAM DAP?

Anonymous said...

MELAYU BODOH JER YANG TERIMA DAN LAKUKAN SEMUA INI.

CINA PENDATANG DAP KOMINIS MEMANG KAN NINNA BU CHEE BAI!!!

Anonymous said...

Melayu dungu bro.......kesiannnn.....

Kalau aku....time tu jugak aku campak masuk dlm longkang.....

Anonymous said...

Kesian PAS PIS PUS , memang kaldai DAP. Tak ada harga diri..

Anonymous said...

pas semakin menDAP, tp
dap tetap DAP.
sipa kena tarbiah?

Anonymous said...

Melayu mudah digula-gulakan macam zaman dulu-dulu Lee Kuan Yew pakai songkok jumpa orang Melayu, sekarang di mana letaknya Melayu Singapura???

Anonymous said...

INGAT

Dulu Lee Kuan Yew sanggup pakai songkok untuk memikat hati orang Melayu.

Sekarang bila dah berkuasa Lee Kuan Yew kutuk Melayu dan Malaysia habis-habisan.

Tak percaya?

Lihatlah gambar ini.

http://1.bp.blogspot.com/_-ruvBH5apHs/TRSYBQZWhzI/AAAAAAAAAHU/872zVX6ym6g/s1600/DSCN4421.JPG

ARTIKEL HANGAT BULAN INI