Sunday, August 5, 2012

INILAH PAS!!! SERONOKNYA DIA....


Gambar di atas menunjukkan betapa teruknya mentaliti puak PAS. Walaupun jelas, melukis grafiti pada tiang sebuah pangsapuri itu merupakan satu perlakuan yang merosakkan serta mencacatkan pandangan, mereka masih boleh gembira kerana mesej grafiti itu menyokong parti mereka.

Agaknya kalau lambang parti mereka dilukis dibontot lembu sekalipun, mereka akan suka!


7 comments:

  1. Broooo....jgan lupa bro...
    Jangan dikatakan dibontot lembu,di boooontot babipun sekali kalau difatwakan oleh TG diaorang jangan kata kan dilukis,dibela malahan dijulang lg mengalahkah membawa beruk panjat kepala.
    Begitulah mentaliti penganut Pas Harami.

    ReplyDelete
  2. moga bangsa melayu pupus! bukan kerana doa bangsa lain tapi kerana bangsa melayu tiada hati perut untuk berdamai walau mengaku berugama islam kerana ugama islam yg aku anuti mewajibkan umat islam bersatu!

    ReplyDelete
  3. nak tunggu melayu jadi minoriti & merempat di tanahair sendiri baru nak bersatu kot?

    ReplyDelete
  4. Kau orang nak tau tak?
    Ada seorang ustaz Pas tu, kat bendera Pas pun dia bagi salam !

    Memang taksub gila !!

    ReplyDelete
  5. Mentaliti macam tu biar la terus bersama PAS kalau dok dengan BN pun susah mau jaga bro..!!

    ReplyDelete
  6. Awat kalut sangat ni???

    Betoi la pendapat lebai tu... Kalau sokong PAS, rait dalam bulatan putih tu. Kalau benci sangat dekat BN pangkah bagi clear masa mengundi nanti.

    Sebar2kanlah gambar klasik ni biaq semua orang PAS tak silap.

    ReplyDelete
  7. Anonymous said...
    DATUK YIP KUM FOOK sangat jahat kerana menggunakan polis dan gangster untuk menghalau sami Buddha keluar dari kuil, memaksa semua sami Buddha keluar dari kuil secepat mungkin, dll.

    Kemudian Sami Buddha perlu keluar dari Kuil kerana mereka atau pasukan DATUK YIP KUM FOOK kuat dan garang, beberapa sami perlu ke hotel untuk berehat, dan beberapa penganut membawa sami ke rumah mereka di Kepong Baru

    Kalau ada yang tak percayakan kami, sila hubungi Ah Wah, Selayang...Bob Tan, Ah Chuah, dll.... adalah saksi kejadian pada hari tersebut.

    Segala-galanya tidak akan dilupakan oleh penganut Buddha di Taman Desa Jaya, Kepong, dan kami akan menghantar maklumat ini kepada dunia Buddha(Buddhist) dan Dunia Buddha Sangha dan juga berkongsi di internet

    Oleh Yap, Taman Desa Jaya, Kepong
    Re- shared by Datuk Kim and Friends, Taman Desa Jaya…Kepong

    ReplyDelete