TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Saturday, July 30, 2011

DUIT RAYA PEMIMPIN PAS RM1.6 JUTA

Ketua Penerangan PAS, Tuan Ibrahim Tuan Man memberitahu MInsider bahawa mereka akan menerbitkan 200,000 DVD mengenai perhimpunan BERSIH untuk diedarkan sempena Hari Raya ini. Biasanya apa yang PAS buat bukannya percuma. Ada harga yang perlu dibayar dan penerima manfaatnya tentulah para pemimpinnya.

Sekiranya dianggarkan kos pembikinan sekeping DVD ialah RM2.00 dan biasanya DVD akan dijual dengan harga RM10.00 maka para pemimpin PAS dengan senang-senangnya akan membuat keuntungan sebanyak RM1.6 juta untuk beraya sakan pada Aidilfitri tahun ini. Makin kuat le mereka memfitnah orang dalam bulan puasa ni kat serata pelusuk negeri sambil menjual DVD.
 
Biasanya penerbitan besar-besar begini memerlukan permit dan kelulusan pihak yang berwajib. Tak tahulah samada PAS sudah memohon atau tidak. Oleh kerana telah ada kenyataan sebegini, maka pihak yang berwajib mengenai penerbitan hendaklah terus menyiasat, jangan tunggu ada orang nak lapor baru nak jalan. Puak-puak PAS ni biasanya memang suka langgar undang-undang, lebih-lebih lagi jika untuk mengikuti dan mematuhi undang-undang tersebut terpaksa mengeluarkan modal. Para pemimpin PAS ni semuanya kedekut duit tetapi pandai dan mempunyai skil yang tinggi untuk mengikis dari ahli-ahlinya.


4 comments:

Anonymous said...

masuk jak duit haram kedalam perut tu.patutlah hati mereka mati tidak dapat menilai yg hak dengan yg batil.Tuhan telah tutup hati mereka,mereka tidak dapat melihat,mereka sesat sepanjang hayat mereka...so neraka lah tempat mereka itu.

Anonymous said...

Nak tunjuk bagi mereka yang tak tengok TV 1 dan TV3 dan video rakaman Polis lah tu, bukan apa di TV semua nya tak betul,yang benar hampa kata salah dan yang salah hampa kata benar, lantak hampa lah nak buat apa pun bangsa tak boleh fikiaq ,ditegur dan dinasehat ini lah jadinya.

Keris 7 Lok said...

kesilapan teknikal telah diselesaikan..dtenggara telah dipautkan

Anonymous said...

mksd nye rkman yg da diedit sume tu ek.. yg provocation 123 gempur, kematian suhardi.. haha..PR2..taksub nye la..

ARTIKEL HANGAT BULAN INI