TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Friday, July 29, 2011

PUTRAJAYA SILAP? PARIA PUNYA AMBIGA

Apa punya manusia sekor ni aku tak tahu lah. Pembebasan 6 orang anggota PSM pun dikaitkan dengan Putrajaya. Tahan salah, bebaspun salah.

Sebenarnya perkara ini tiada apa yang perlu diperbesarkan, bila polis dah puashati dengan siasatan yang dijalankan, maka mereka dibebaskan. Yang tahan mereka adalah polis, mengapa mengatakan penahan mereka dahulu adalah kesilapan Putrajaya?

Sebenarnya yang bersilap dalam hal ini ialah Ambiga sendiri. Ini kerana hanya untuk menghantar memorandum kepada YDP Agong, mengapa perlu mengumpulkan sampai ribuan orang? Bukankah sekiranya betul-betul ikhlas nak menghantr memorandum, tak perlu heboh-heboh, cukup sekadar maklumkan kepada media bahawa mereka telahpun menghantar satu memorandum kepada YDP Agong. 

Sekiranya Ambiga tak mengumpulkan ribuan orang tempoh hari, tiada yang akan tertangkap, tiada yang akan tercedera dan tiada yang akan mati. Bila ini semua berlaku, senang-senang nak lepaskan kesilapan kepada pihak lain. Banyak punya belit!!! Kerana provokasi Ambiga lah semua ini terjadi. Sangat jelas paria ni memang nak huru harakan negara. Bukan menghantar memorandum sebenarnya matlamat Ambiga. Memorandum tersebut tak ubah seperti nelayan sungai yang menabur dedak dipermukaan air dan dalam masa yang sama menunggu dengan jala untuk ditebar.

4 comments:

IBM said...

Salam bro. Saya hairan knp KDN takut sangat nk dakwa si betina bangsat/mak segala syaitan ni? Jelas dia seolah-olah mencabar kerajaan yg ada skrg, semua yg dibuat kerajaan x betul. Tanya, apa dia nak.?

Kalau di negara Thailand, dh lama dia ni kena tembak. Menteri amaran masih tido lagi ke?

TENGGARA is SOUTHEAST said...

W,salam,
Itu yang kita semua tak faham. Ingat kita lelong aje menteri KDN tu.

HHalem said...

Tuan IBM:-)

Di Thailand kena tembak.

Di USA, dah lama kena sharp shooter.

Kalau dia betui-betui kena tembak, mampus kita, sbbnya ada, apa depa kata..ali-bai. hehehe

Sepatutnya yang Al-Bontoti tu dulu kena, yg lain akan selesai dgn sendiri.


BRO TS:-)
Dah selesai ka problm siang tadi.
Buat mcm mana?

TENGGARA is SOUTHEAST said...

HH,
Nampak macam dah ok, tapi dalam 20 minit baru update. Ada jumpa satu artikel, suruh buang tajuk yang ada nama tempat i.e. Jakarta, Thailand dll.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI