TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Sunday, April 15, 2012

AYAT SUPER UNTUK MAHASEWEL

 

Korang mintak hon, ni aku bagi hon. Korang kata nak pendidikan percuma? Korang kata korang bukan hamba PTPTN? Ini aku nak hon kat korang semua yang sewel.

Kalau semua percuma dan korang ingat korang semua bukan hamba, apa korang ingat kerajaan dan lain-lain rakyat tu hamba kepada bapak ko yang menutuh mak ko dan keluarkan engko? Dah keluarkan anak, lepas tu nak suruh semua orang lain tanggung?

Baik korang balik kampung dan salahkan mak bapak korang yang tak mampu nak bagi korang pendidikan percuma. Walhal yang mak bapak korang perlu tanggung cuma setakat 10 ke 15 peratus aje. Korang ni betul-betul memalukan mak bapak korang aje. Satu Malaya tau dah yang mak bapak korang hanya tau buat anak aje.






1 comment:

Anonymous said...

korang tengok rata2 yang nak kan percuma ORANG MELAYU...ada tak cina india ke...MALU ORANG MELAYU. korang nak pecuma...cukai akan d naik kan, barang akan naik lagi, rakyat akan kerja bermatian nak bayar cukai dan metekedarah...termasuk nak bayar korang punya SEMUA NAK PERCUMA>>>korang nak kami ni semua jual BONTOT KE>>>yg bagus nya korang jual la bontot korang kat siJUBURI tu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI