TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Sunday, April 29, 2012

AYAT APA PATUT BERI PADA NIK AJIS?

Tok Guru yang menurut perintah Hindu LGBT mengucapkan tahniah kepada peserta BERSIH 3!!! Konon katanya, Rakyat Malaysia telah cerdik, pandai dan terdiri dari golongan intelek.

Apakah yang mengikut telunjuk Ambiga tu cerdik? ....pandai? Selagi boleh digula-gulakan si bodoh pengikut PAS tu untuk memuaskan serakah pemimpin PAS hingga sanggup bertuankan si Ambiga tu, buat le Nik Ajis ooiii.

Begitu beginipun, yang masuk PAS tu dari jenis manusia yang dah banyak buat dosa yang kononnya dengan menyokong PAS, boleh bersih dosa mereka. Lantak le....cuma kat Nik Ajis ni....aku tak tau ayat apa yang patut aku maki???


25 comments:

from desaru with love said...

Wali Bangsat! khakKptuiih!!

Anonymous said...

Wali Celaka .... Celaka .... Celaka!

Anonymous said...

"TUA KUTUK, TUA TAK SADAR DIRI, KECIK2 TAK NAK MAMPUS DAH TUA MENYUSAHKAN NEGARA DAN UMAT!"

Anonymous said...

Org tua fukimak x sedar diri

Anonymous said...

Wali ini dah kena sydrioum "kafir
mengafir" kita serah pada
Allah dan berdoa agar Allah
memusnahkan musuhnya dan
pegikutnya yang dengki hati dan
otak dunggu kerfarat

Anonymous said...

ambabiga menggalakkan terrorism di malaysia. ambabiga patut didakwa.

Anonymous said...

Tanda pemerintahan pupet Nik Aziz dah nak berakhir...

safleyadmad said...

nik ajis bukan sorang perlu dihormati. Dah lame aku kaji tingkah situa nie.
Dia situa yg berhati hitam, penuh dengan dendam kesumat. Apa yg diluahkan menggambarkan sifatnya yg sebenar.
Ulama sebenar tak akan mudah keluarkan fatwa mngikut seleranya sendiri; mengkafirkan sesama mosleem, menyuruh orang bercerai klau salah sorang bukan dari jemaah dia, melabel org dlm jemaah dia akan masuk syurga tapi neraka utk yg berbeza pendapat dgn nya, memerintah cuma dari rumah, x perlu kepejabat dia, etc, etc.
NIK AJIS sesungguh tak layak digelar ulama utk mosleem. Cuma lembu2 bodoh yg makan rumput kering selepas dipakaikan cermin mata hijau saja yg sanggup memberi taraf itu kpdnya!!

Anonymous said...

harapan saya, nik aziz akan di mati sedikit masa lagi. sakit tua.. dan dosa.. terlalu banyak dosa wali kafir nie. neraka jahanam untuk nik f******g aziz.

Anonymous said...

Terbalikkan kereta Nik Aziz pun best jugak ni...

Anonymous said...

Sudah sudahlah Pok Nik...., kubur dah pangil... mari.... parti kata pergi. Selesaikanlah tanggungjawab amanah atas mu, pada keluarga mu serta negeri mu selagi masih ada waktu untuk mu.

Anonymous said...

najis busuk ambiga perompak rezeki peniaga2 kl..harap kau cepat mampus..

Anonymous said...

Sial sesial-sial manusia. Otak lembu kaki penipu... taksub pada diri sendiri hingga boleh jatuhkan hukum wajib dan lain lain.. Keangkuhan terlampau jadi macam firaun dan rase dia macam tuhan ...N.jais kau terima lah pembalasan dimana setiap anggota mu jadi saksi dan hari dimana lidah mu dikunci... banyak banyak lah membuat fatwa kosong dan mempersendakan agama.Kekal lah kamu dineraka jahanam bersama ambiga dan rakan kafir DAP yang kamu puja itu...Tua tak sedar diri...Dajal sudah tiba di tanah air Malaysia yang tercinta...Allah selamatkan kami semua dari orang orang yang memepersendakan agama Islam yang suci...

Anonymous said...

ucapan yang sesuai untuk ulama dajjal ini ialah NIK AZIZ LAKNATULLAH

Anonymous said...

Sebenar2nya binatang ni situa dajjal bapak segala dajjal.
bertopengkan islam.
Ini bapak syiah Malaysia.
Si tua nak mampus kau akan tanggung setiap kejadian yang menimpa atas umat islam dineegara ini.
Si tua haram jadah,dajjal ,keparat,lahanat sial nak mampus,pemimpin kafir harbi terbesar di dunia yang bernama nik najis babi haramjadah.

Anonymous said...

ya allah ya tuhanku.... Kau cabutkanlah nyawa makhluk - makhluk yg memecah belahkan islam. kau cabutkanlah nyawa nik abdul aziz ini kerana dia mempelekehkan islam dan diperlakukan menyamaimu... Kabulkanlan doa umatmu iyang teraniaya ini ya allah... Amin ya rabbal alamin...

Anonymous said...

seri wajah dah hilang. keningnya terangkat kerana angkuh. wajah nampak garang. bandingkan dengan wajah Mahathir yang dihina oleh nik aziz sbg pendosa. Allah tak suruh manusia menghukum manusia, tapi orang tua ni yang perasan disokong, menghukum semua orang.suka buat sembahyang hajat untuk musnahkan orang. ya Allah sedarkan orang tua ni sebelum terlambat.

Anonymous said...

tok guru yg telah berjaya membawa pengikutnya berjamaah menuju kebodohan.

Unknown said...

Tak perlu kita bermaki2an. Bila kita maki atau mencerca umat manusia yg lain maka sama juga la kita dgn dia. Sy ni pun bukannya warak sgt orgnya. Walaupun kita ini tidak warak atau tahu sgt2 selok belok agama, BERPEGANG kepada perkara asas AGAMA itu sudah cukup utk kita beramal. Dlm perkara yg sebegini, ada baiknya kita berdoa kpd ALLAH supaya dibukakan mereka yg sudah jauh terpesong dari landasan kebenaran. Insyaallah dgn begini kita sendiri akan menjadi lebih tenang dan rendah diri.

Kita bertelagah ni pun kerana diri kita sendiri juga. Sudah berkurun abad bangsa MELAYU (termasuk diri saya ni) terkenal dgn sifat HASAD, DENGKI, IRI HATI, TAMAK, KHIANAT, KUTUK, MENGHINA dan BURUK SANGKA terhadap bangsa sendiri.

ALLAH tidak akan menolong sesuatu bangsa itu selagi bangsa itu tidak mahu berubah. Marilah sama2 kita renungkan ayat ini dan ambil lah ikhtibar dari ayat ini. Allahualam.

Dah la ye, cukuplah selama ini kita maki bangsa kita dimana darah dan dagingnya juga sama dgn darah dan daging kita juga.

Anonymous said...

aku nak tggu bangsat ni mampos....jasad dia aku nak bg anjing mkn sbb dia ni mmg manusia paling bangsat memecah umat islam. lu banyak berhutang dgn manusia diatas dunia ni NIK AJIS....tggu je lah pembalasannya.........BANGSAT

Anonymous said...

TOK GURU?WALI?Upin & Ipin pun boleh berfikir lebih waras dari itu.

Anonymous said...

Bersih ni la kejayaan Nikcky tua bangsat kutuk ni. Harap kejayaan perintah negeri dia dah gagal. Separuhrakyat kelantan merantau cari makan kat negeri orang sebab kat negeri dia tak da sumber ekonomi.

Anonymous said...

......Rakyat malaysia ada 27.6 juta..yang hadir pon tak sampai setengah juta org tak mewakili majoriti pon cuma mewakili org2 bodoh jer...ingat semua org suka ker dengan bersih tu...banyak menyusahkan dari kebaikan...nanti bila pilihanraya... korang undilah bagi dapat mejoriti barulah boleh tawan bukan setakat dataran jer...putrajaya pon boleh... Nak kata spr tak bersih tapi boleh menang lak kat selangor penang kedah kelantan dah berpuloh tahun..kat situ kepala otak dia yang bodoh tu tak fikir lak.
Tak kesah pendirian apa pon ..sesuatu yang baik perlu disokong ...tapi keujudan bersih memang tak baik untuk semua MENGOTORKAN MEROSAKKAN MENYUSAHKAN org lain....dari bersih 1.0 2.0 3.0 atau sampai bersih yg keberapa pon kalau macam tu caranya memang tak bersih.... buatlah apa saja mengikut hak dan pendirian asalkan tak menyusahkan org lain....jangan asyik berfikir HAK KEBEBASAN SENDIRI saja tanpa memikirkan HAK KEBEBASAN ORANG LAIN...

Anonymous said...

Nik Aziz ini seorang wali....Wali SYAITAN!

Anonymous said...

MUKO PORKNIK SERUPO SYAITAN TAKDOK NUR LANGSUNG. ULARMAK SUK@BERSHIT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI