TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, November 3, 2011

MESTI LIHAT : NIK AZIZ - ANTARA YANG TERBUKA DAN TERTUTUP

Haaaa.....ni dia Pok Nik. Kalau kat tempat terbuka, tempat yang rakyat nampak, Pok Nik makan nasi bungkus. Makan pakai tangan. Dah habis hirup kuah kat pinggan. Itu depan rakyat.

Tuuu dia....ini pulak bila rakyat tak nampak, kat tempat tertutup. Bila makan sama-sama saing dia. Lauk tiga empat jenis. Makan pakai sudu dengan garpu. Tengok cara Pok Nik pegang garpu tu, dah macam hari-hari makan dengan garpu!!! Kesian Hadi Awang, nak suap nasipun dia malu, pasal dia tak tau makan pakai sudu dan garpu.

Gua no komen......anda?....apa komen anda? Jom kita kongsi... 

18 comments:

Anonymous said...

celako..barua

Anonymous said...

kalo x reti pakai sudu ko bising, reti pakai sudu lagi ko bising.. yg penting die bace bismillah.. ko tulis2 artikel ni ade bace bismillah tak?

Anonymous said...

tu diaaa..marah dah!

Anonymous said...

terasa kene marah ke? hahaha..

Anonymous said...

biar la dia nk mkn pkai ape pun.klu pkai kaki pn ok

cacamarba said...

tu dia..br jentik tuan guru skit,ramai sentap dh..haha..bravo tuan t.i.s

Anonymous said...

hehehe...ingatkan x reti nyentap...pas dok kutuk umno...umno diam ...bila pas kena...makk aihhhh ! lexxx rrrr bro sekali sekala kena

HHalem said...

Tuan:-)

Pok Nick pegang garpu belah kiri, sudu belah kanan. Memang mahir.

Ubi kayu belah kanan.

Ekor ikan rapu dok depan..

OK. Boleh gi UNESCO makan semeja ngn Obama.

Anonymous said...

Tu diaaa alkisahnya... tu la keje kebau tua 2 ekor tu..siang mlm pagi ptg makan makan makan... Keje malas,hampeh...dah kenyang dok maki hamun celako celako celako!!!

Anonymous said...

nate btol nicky ajis ni

Anonymous said...

Tak pelawa makan pada body guard ka, dok berdiri tunggu saja, kesihan dia.

Anonymous said...

babi 2 ekor ni baik mapuh deras sikit wat susah ke orang ke...

Anonymous said...

Menate beruk 2 ekor

nonbal said...

apalaaaa... korang menghina TG kami, TG tu tau tak dah setaraf wali bagi ore pas, kamu x boleh main-2 nanti kena sumpah.

Anonymous said...

mereka adalah insan2 yg gagal dalam perjuangan islam..jalanya menyimpang dari islam..hasilnya kehancuran islam masih terserlah..bg aku mereka berdua alim pada setengah bidang agama tetapi masih jahil dalam mengembangkan agama ini..fikir2kanlah

Anonymous said...

pic najib makan nasi
1 malaysia dgn kepak ayam rm 3
lagi power...

Anonymous said...

pic najib makan nasi
1 malaysia dgn kepak ayam rm 3
lagi power...

Anonymous said...

assatafiruallah...kenapa dok kutuk TG aq nyer? kau x blh tengok sebelah mata saja,asyik dok salahkan pas saja.Kau kena kutuk gak NAJIB BANGSAT!!!! HIDUP MEWAH,MAKAN HARTA RAKYAT. AQ NK ROYALTI AQ! Pak Jik gapo ado? tolok mentah2 hukum hudud,gini pemimpin islam yg sbnr? kononnya ekonomi akan jatuh,rakyat berpecah kalu wat hudud.NI HUKUM TUHAN,BUKAN HUKUM PAS.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI