TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, May 17, 2012

SIHAT KE NUAR NI?


Kalau dengar cerita tentang kesihatan Nuar ni, macam-macam yang boleh didengar. Namun sekeping gambar yang dirakam pada 29 April lepas jelas menampakkan rupa Nuar yang semakin cengkung dan kecut. Kalau tengok pada perubahan rupa muka tu, macam teruk bebeno dah. 

Aku rasa elok le DS Najib lambat-lambatkan lagi bubar parlimen. Boleh le kita tengok dua tiga bulan lagi, macam mana agaknya rupa Nuar ni dan rasanya kalau lambat sikit PRU, mungkin berjalanpun dia dah tak larat lagi. Kalau tengok gambar kat atas ni, dah macam tua Nuar dari Tun M!!!


20 comments:

Anonymous said...

virus aids dah mula menjalar...

belimbing bintang said...

sakit fizikal & mental ...

Anonymous said...

macam lagi 2-3 jumaat jer...

Anonymous said...

Bro Johor Tenggara is SouthEast Asia,....BABI nak kempis perut supaya tak sama dg video....

Anonymous said...

muka pn hilang seri

Anonymous said...

tak lama lagi jadi bangkai bernyawa

Anonymous said...

mana tidaknya...sejak kebelakangan ini...oops belakang lagi...sekarang ni segala aktiviti dan pergerakan paksheikh dipantau 24jam terus menerus melalui satelit...kesempatan bagi paksheikh menyusup , menyelinap dan curi2 keluar telah tertutup rapat...begitu sukar bagi paksheikh utk mengintai peluang untuk melepaskan gian dan ketagih makan cendol n tomyam...itulah yg nampak cengkung tu...siannn paksheikh...fut fut fut

Anonymous said...

AIDS - ANWAR IBRAHIM DAH SAKIT

Anonymous said...

anon 10:29 am "AIDS - anwar ibrahim dah sakit" - terbekkk!!

Anonymous said...

HANYA MENUNGGU MATI

Anonymous said...

Allah dah makbulkan solat hajat dan doa2 yg telah dilakukan oleh orang2 PAS supaya Allah bagi petunjuk dan kebenaran diats semua 'fitnah2' yg dilemparkan keatas beliau.

Anonymous said...

Asyik "I'm cumming, I'm cumming...!!!" aje, mana tak melengkung.

Anonymous said...

Kalau tak sihat tak boleh jadi PM. Kalau boleh balun Amoi lagi sihat la tu.

rakab said...

Amukan tekanan jiwa yang
berterusan.... akhirnya terpancar keluar dari raut wajah dan bentuk fizikalnya.

Dah makin uzur nampaknya...

Anonymous said...

Dah La'eh benor...byk dosa pada agama bangsa tanahair.

Anonymous said...

Bertaubat la Nuar sementara pintu taubat masih terbuka. Ramai kaum kerabat sebangsa yang ko kena pi minta ampun dan maaf serta halal makan minum.

Anonymous said...

AKU BUKAN PENYOKONG PKR ..AKU PENYOKONG UMNO tulin ,,tapi aku tak suka yg bukan tulin ,,,contoh gambar anuwar nie ,,memang muka dia tapi bukan badan dia ,,,tgk lah gaya kedudukan anuwaqr tu ,,,tu gaya seseorang lain sdg berjabat tangan dgn VIP yg di sorok kan muka hanya nampak tangan jer,,,tak kan lah anuwar duduk di bangku plastik dgr ceramah VIP lain kat situ,,,,

TENGGARAisSOUTHEAST said...

Anon May 23 1:50Am,
Kami bukan macam blog pro pembangkang yang suka buat photoshopping. Gambar asal ada disini;
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=3001004078187&set=at.3001003198165.113054.1654878250.100000518043954&type=1&theater

Anonymous said...

kalu dpn dia ada china doll dibalunnye....kotor punye nuar !

Anonymous said...

badan x sihat tak apa asal kote sihat..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI