TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, May 17, 2012

JANGAN KOTORKAN MASJID


Jangan kotorkan masjid. Jangan nak berpolitik kat masjid. Nik Ajis dapat title tu bukan di masjid. Bertahun PAS jadi parti politik yang besar, malah dapat mentadbir negeri, berapa masjid yang dah dibina? Kalau ada masjid yang PAS dirikan, lantak ko la nak buat apa.

Kalau korang nak bantah ke, nak berhimpun ke, jangan buat kat masjid dan ganggu orang lain yang nak beredar selepas Jumaat. Korang seru "semua" tu siapa yang "semua" tu. Seru ajelah umat PAS, yang dah ada syurga sendiri hasil perjuangan Nik Ajis.

Diharapkan agar pihak berkuasa dapat memantau hal ini. Pastikan tiada apa-apa himpunan di masjid selepas Jumaat ini yang berkaitan dengan politik sempit PAS! 

Kepada penganut PAS, apakah korang tak percaya yang Nik Ajis dah pangkah PAS pada pilihanraya-pilihanraya sebelum ni? Kalau korang percaya yang dia dah memang pangkah PAS, apa peduli dengan apa yang orang lain nak cakap, kan Nik Ajis sendiri dah janjikan syurga kepada yang pangkah PAS! ....bengong punya PAS!!!



2 comments:

Anonymous said...

TUA KUTUK NAK MAMPOS TAK SEDAR DIRI NI MEMANG BAPAK KAFIR!!!

Anonymous said...

Kalau kena batang hidung sendiri dia gelabah biawak...kata dia bapak kafir tetapi dulu kata semua orang UMNO kafir tak apa... celaka tahap jingga betul korang ni.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI