TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Sunday, April 15, 2012

HURUF PUN TAK KENAL BETUL LAGI DAH NAK MERUSUH


Kumpulan mahasewel ni sepatutnya bermalam di Tadika, bukannya di Dataran Merdeka. Menulis huruf N pun masih terbalik, ada hajat nak tentang kerajaan. Atau huruf tersebut memang sengaja di tonggengkan untuk menarik perhatian Nuar Berahim bahawa mereka rela menonggeng.

Kalau melihat hajat mereka, semuanya dah tak mahu balik lagi, semua nak duduk dalam khemah aje sehingga 28 April ni. Kononnya mereka nak berkhemah sehingga suara mereka didengari. Siapa nak dengar suara orang sewel? Cukuplah sekadar anak Nuar si Izzah yang sewel, Tian Chua yang biol beberapa pemimpin Pakatan yang hampir gila mendengar mereka.

Diharapkan agar pihak kerajaan jangan ambil peduli dengan bebudak sewel ni. Biarlah dia nak berkampung di Dataran Merdeka tu selama mana yang mereka mahu. Lantaklah samada mereka nak berhujan, nak berpanas, nak hidup atau nak mati. Bagaimanapun, diharapkan ada pihak yang sudi untuk mengumpul profil para sewel ini untuk rujukan majikan-majikan di Malaysia.

Untuk menghangatkan lagi suasana, aku suka cadangkan agar puak Pakatan sewa bas dan angkut mak bapak bebudak sewel ni dari kampung dan suruh mak bapak mereka join sekali. Dan untuk menghidupkan suasana malam yang bosan, mungkin boleh ditayangkan video hit pecah panggung lakonan Nuar Berahim dengan China Doll. Dan mungkin juga Izzah boleh buat tarian tiang kat situ.Tentu seronok bebudak sewel tu.

Sekali lagi, diminta agar kerajaan jangan pedulikan bebudak sewel tu dan kita ingin lihat berapa lama mereka mampu sewel sebelum gila.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI