TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, May 4, 2013

DEMI KUASA, BINI DIBOTAKKAN

     
Kata orang, "rambut adalah mahkota wanita". Tapi, demi kuasa, Guan Eng atas nama kononnya protes politik wang, sanggup membiarkan bininya membotakkan kepala. Untuk apa semua itu? Hati-hati... ini semua hanyalah perang psikologi untuk meraih simpati pengundi.

Kalau betul protes politik wang, kenapa mesti Betty Chew, bini Guan Eng yang botakkan kepala? ...bukannya Guan Eng! Aku rasa kalau Guan Eng yang botakkan kepala ada le kira-kiranya, sebab dia yang bertanding dalam PRU nanti.

Tapi kalau Guan Eng yang botakkan kepala, efek psikologi kepada pengundi tiada. Kena ketawakan ada le, bila nampak benjol-benjol urat kat kepala dia tu. Maka Guan Eng gunakan airmata bininya yang sedih bila kepala dah gondol untuk meraih simpati.

Ada sehari lagi untuk berkempen, pelbagai lagi kemungkinan yang bakal dilakukan oleh puak Pakatan hanya untuk meraih simpati. Kalau semalam mereka sanggup membotakkan kepala bini, maka bersedialah untuk mendengar sesuatu yang lebih gempar lagi hanya untuk kononnya sebagai protes yang walhal hanyalah satu helah mereka untuk meraih simpati setelah apa yang dikempenkan selama ini gagal meyakinkan pengundi.

Justru itu, jadilah pengundi bijak pada Ahad, 5 Mei 2013 nanti. Jangan mengundi kerana simpati. Mengundilah kerana janji-janji yang telah diAKUJANJI akan ditunaikan. Mengundilah parti yang dapat menjamin keamanan dan kemakmuran pada hari ini akan terus dapat dinikmati oleh anak cucu kita. Mengundilah parti yang telah ada 'track-record' memajukan negara dengan bertunjangkan perpaduan antara kaum. JOM...UNDILAH CALUN BARISAN NASIONAL.


9 comments:

Anonymous said...

Haram bagi perempuan membotakkan kepala jika ikut hukum Islam...DAP telah menghina agama Islam secara terang-terangan..apa mereka tidak tahu?..apa PAS tidak memberitahu mereka tentang perkara ini...?

Hebahkan tentang kebiadapan DAP ini..

hardcore BN supporter said...

the most funniest moment wo0rld video award..hahahahahahahaha....hahahahaha

Muslim said...

Saya tak kesian dia botak kepala, rambut tu nanti tumbuh semula insyaAllah. Tp kesian bila dia mati tak Islam, puas berkawan dgn ust ust dan ustzh ustzh PAS, tp tak jugak nampak kebenaran. Cakap ni saya pun terkena sekali, pendakwah Arab dan India dulu dtg ke Nusantara, seorg atau sekumpulan kecil, kafir satu kg dan satu negeri masuk Islam. Hari ni kita, satu kg Islam, adalah beberapa org kafir dlm kg, puluhan tahun tak jugak masuk Islam. Di mana silapnya ? Saya pun ada ramai kenalan non Muslim, kesian sebenarnya kat diaorg, tp begitulah iman lemah nak dakwahkan mrk directly, pakai slice slice aje, paham paham , tak paham nak buat camana. Mogalah Tuhan ampunkan kita.

Anonymous said...

dia cukuq bulu jembut pon wa x heran hu hu hu

Anonymous said...

Kat bawah tu botak sekali tak?

Anonymous said...

Emmmmmmmm.....ada sorang kawan, dia tanya kita. Aku nak undi mana ya? Aku pun jawab, UNDILAH PIHAK YANG MEMANG DAH BERJASA KAT KITA. YANG BARU TABUR JANJI TU BUAT APA? Dia pun belah.

Anonymous said...

saoalan pertama, awat guan eng tak botakkan rambuat dia sendiri? soalan kedua, adakah guang eng sedih atau gembira kerana boleh cari amoy lain hehehehe.......

Anonymous said...

Patutnya Guan Eng dan Kit Sianglah BOTAKkan segalanya...ini perempuan pulak...entah apa apa geng PAS ni..

anti PR said...

habislah, lepas ni Guan Eng akan pi rapat kat girl friend dia si-Rainbow. Betty jugak yg melepas....ada aku peduli... kahkahkah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI