TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Tuesday, October 11, 2011

CIKGU MALA MAKIN GIAT GODA YB AYUB

Agaknya tunggu respon dari Gomo dan GAP lambat sangat, lagipun jauh, ialah Tenang ke Kuala Lumpur, maka Cikgu Mala sibuk pulak dengan YB Kemelah, Datuk Hj Ayub Rahmat. 

Ada apa-apa ke tu asyik nyakat YB Ayub tu? Hari ni aje FB Cikgu Mala penuh menyakat YB Ayub. 

Apa-apapun, Cikgu Mala jangan tenung lama-lama gambo YB Ayub tu. Haiiii YB, tak kan diam aje kot???



5 comments:

cacamarba said...

aik..sakan nampak tuan tis dgn cikgu mala..cikgu mala pulak duk perkenalkn yb ayub byk kali dh..yb ayub xdak kata apa2 pn..mcm mana ni..bertepuk seblah tgn la cikgu mala..

TENGGARA is SOUTHEAST said...

Tu yang peliknya. Mat Sabu gerenti jeles.

Anonymous said...

orang dah tak dak kerja memang mengadap fb je la kerja dia. pastu ganggu laki orang.

hati panas said...

sudah la mala, xpayah la nk wat kecoh..

Nok said...

memang rezeki ditangan tuhan tidak di nafikan sama sekali..tertulis dlm kitab allah....tetapi Cikgu Normala apabila berhenti dari pendidik apakah Pas ada bagi imbuhan????bagi mengantikan apa yg telah hilang.....bukan senang sekarang kalau tak ada pendapatan tetap nak pulak anak2 sedang membesar...semua nak pakai duit.... tapi suami ada tak apalah....

dah belajar sampai maktab perguruan, mak bapak dah korban segala2nya...tiba2 berhenti kerana nak bertanding atas tiket Pas....kalah pulak tu....segala keringat semasa belajar semua jadi bubur......satu hari mesti cikgu Normala menyesal seumur hidup....terlajak perahu boleh tarik balik ....terlajak berhenti jadi guru..pas buat tak tahu....apa kata kukur, nyok jadi mangsa....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI