TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, May 7, 2012

MUSLIMAT PAS BAKAR UTUSAN SEBAB FRUST

Berita mengenai Muslimat PAS membakar akhbar Utusan Malaysia agak memeranjatkan aku juga. Terperanjat ialah kerana selama ini mereka berkata bahawa mereka memulaukan Utusan, mereka tak baca Utusan dan mereka tak beli Utusan.

Mereka membakar Utusan kerana kononnya Utusan lucah dan penyebar fitnah. Kalau tak beli dan tak baca, bagaimana mereka tahu? Nampaknya kali ini Muslimat PAS dah beli dan baca Utusan.

Tapi kalau dah beli tu kenapa mereka bakar? Kalau jual kat orang beli suratkabar lama, boleh juga duit tu masukkan kat tabung PAS. Rupanya Muslimat PAS frust.  Mereka dah cop yang Utusan tu akhbar lucah, jadi bila cerita Azmin meletop, berebut-rebut le mereka beli Utusan. Malangnya belek punya belek, mereka tak jumpa pulak gambar "aiskrim" Azmin. Tu yang marah sampai bakar Utusan tuuu.



5 comments:

Anonymous said...

Kakak ni jenis mak cik yang terlantar kat katil dah marah 100% dengan UMNO....sebab tak boleh dengar nama UMNO atau BN....jadi histeria kejap....

KO nak bakar ke apa ...apa orang peduli.....tingkatkan kemarahan anda...bagi yang kerja kerajaan atau glc..sebab marah dah naik 100% berhentilah kerja...kalau tengah ambil pencen tu ..jangan ambil ....serahkan balik...dah marak le katakan....anak-anak mok cik PAS yang kerja gomen ...suh dia berhenti...pakat ramai-ramai pi negeri termaju pembangkang kat kelate...dengar banyak kerja di sediakan untuk rakyat....apa lah ada kepada BN yang tak pernah berbakti kepada mereka....

Masalahnya beranikah????

Anonymous said...

Kalau pemimpin Nya N.ajis dah sesat , tak hairan lah muslimat2 Nya berperangaikan Musibat .
Pemimpin Nya tergamak memberi Rakyat Kelate minum air kotor , perbuatan begini Kira kacanglah

Anonymous said...

Mereka ni tak sedar akhbar Harakah lebih banyak memfitnah, banyak auta daripada fakta. Pemimpin PAS lebih rela bersekongkol dengan fakir daripada berbaik sesama Islam.

Anak Lenggong said...

Mereka marah sebab dalam harakah banyak di iklankan ubat sex..so bila utusan malaysia siarkan kes azmin..mereka marah sebab dah laa tak dapat tengok kote azmin tapi pastu azmin tak offer pun kotenya kat mereka untuk dikulum..udah tu pak lobai PAS sendiri cari pompuan lain yang lebih muda pulak..

Megat Alam Gempita said...

ini bukan golongan muslimat tapi musibat. Elok ler ape ku kesah kalau Tok Garunya dah sesat, anak-anak buahnya memang lagi bangsat sebab dok ikut telunjuk si peliwat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI