TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Sunday, May 6, 2012

DIN BARU TAU DIA JANTAN!!!


"Saya cabar pimpinan Umno BN agar bertanding melawan saya secara anak jantan. Saya bersedia pada bila-bila masa, pada mana-mana tempat untuk bersemuka dengan mereka,"....kah...kah...kah... garang siot bunyi cabaran Din Pudu ni. 

Dulu berkokokpun tidak, berketakpun tidak. Nak bertanding lari dari Johor, pi Kelantan. Tetiba aje bila nak balik bertanding di Johor terus nak tunjuk jantan. Agaknya dulu dia tak tau yang dia tu jantan, tu yang lari pi bertanding kat luar Johor.

Tapi sejak bila pulak dia sedar dia ni jantan? Agaknya sejak terpakai minyak urut dan termakan ubat kuat yang iklan dalam Harakah ke? Kalau setakat sebab terpakai serta termakan tu, tak apa lagi. Jangan le pulak sedar diri tu jantan sebab akhir-akhir ini dah kamceng dan dapat ilmu dari Nuar Berahim dan Mat Sabu .....haruuuu!


3 comments:

kluangman said...

Din Pudu elok declare PAS Johor tidak akan sekongkol dengan DAP dan PKR - hari ini declare esok aku pangkah PAS Johor Jadi MB Johor pun kira ngam.

Tunjuk dulu jantan sebelum cabar orang lain.

usin said...

tu yg pahit tu, kluangman. nk declare 'putus' dgn dap? asyik dok minum kencing dap, apa nk togok nanti kalau tanpa dap? tapi kalau aku, baik 'mati' dpd berkawan dgn harbi.

Anonymous said...

BN akan bertanding dikesemua 222 kawasan parlimen jadi din boleh lah bertanding dimana-mana saja,ditempat selamat ke tempat bahaya ke BN AKAN TETAP letakan calon, tapi pas bagaimana? beranikah meletakan calon dikesemua kawasan,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI