TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Sunday, May 6, 2012

HADI AWANG DAH PERCAYA PADA BESI


Apa ke halnya pulak Presiden Pas ni, nak meminta RTM dan TV3 membuat liputan secara langsung bagi memberi peluang kepada Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali membela diri dan menjawab tuduhan yang mengaitkan beliau berhubung isu video panas yang tersebar baru-baru ini.

Tiba-tiba aje Hadi Awang boleh percaya pulak kat besi yang tak boleh bercakap tu. Yang buat video tu bukannya RTM atau TV3, kenapa pulak bila nak jelaskan kena pakai RTM atau TV3? Setahu aku, isu ni para blogger yang mula dan mempopularkan si Azmin tu. Jadi kalau Hadi Awang mintak blogger yang bagi peluang kat Azmin untuk jelaskan, ada juga kira-kiranya. 

Azmin banyak duit. Suruh le dia beli banyak-banyak slot editorial untuk menafikan. Cuma kena ingat, kengkadang duit tak boleh beli semua benda!

Apakah Azmin dah mintak talian hayat dengan Hadi Awang? Sebab sebelum ni, Hadi Awang kata boleh dedahkan aib pemimpin untuk kebaikan. Pelik juga....tetiba aje Hadi Awang boleh percaya kat benda yang dirakam oleh besi yang tak boleh jadi saksi, dan tetiba aje Hadi Awang lupa bahawa dia pernah mendakwa boleh aibkan pemimpin. Ada apa-apa ke???



2 comments:

Anonymous said...

Tengok saja Hadi nie....teringat akan peristiwa Memali yang mengorbankan nyawa penyokong2 PAShit...bila bertempur dengan anggota polis.
Korban2 tersebut ....mati syahid...(kata Hadi). Kubur Ibrahim Libya di jirus dengan wangi2 an supaya orang ramai akan percaya kata Hadi yang Ibrahim Libya mati syahid kerana menentang kerajaan (polis)

Anonymous said...

...bole cayo ke Hadi Awang nie?. Amanatnya yang mengkafirkan UMNO masih lagi belum ditariknya, kini udah mulo berkawe dengan cino laknat. camno?...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI