TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, July 18, 2012

POPULARITI ABBY DALAM PAS TERGUGAT

Populariti Abby sebagai penceramah PAS mungkin akan menurun selepas ini. Malah peluang untuk mendapat undangan ceramah yang sebanyak sebelum ini juga mungkin akan banyak berkurangan. Ini kerana Abby kini telah ada saingan baru dalam PAS.

Kalau dilihat kepada penerimaan dan perkenan dari Tok Guru Nik Ajis, jelas nampaknya Abby dah kalah kepada pencabar barunya itu. Lihat sahaja kepada dua keping gambar di bawah ini, kedua-duanya mengadap Nik Ajis. Masa Abby mengadap, rupanya Nik Ajis pandang pun tak mahu dan memejamkan matanya ketika berbicara.


Tapi dengan pencabar terbaru Abby ni, terserlah berkenannya Nik Ajis, korang tengok le betapa terbeliaknya mata orang tua tu. Masa dengan Abby, berbualpun jauh-jauh aje, tapi yang ni, dekat! Isyhhh...isyhhh...isyhhhhh, senang le ko Yatt lepas ni!



3 comments:

Anonymous said...

fuhhh!!lawo mung ni.....terliur ambo.

Anonymous said...

Banyak vagina gersang join Pas. Org kat sana kerja pun tak da otak Asyik ke seks seks seks.

Anonymous said...

nik aziz pun tahu beza mana yg lama dan baru

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI