TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, November 24, 2012

NIK ABBODOH

Aku tak nak tulis panjang-panjang. Nak mintak pembaca menilai sendiri kenyataan anak Pok Nik ni.

Cuma aku bagi bunga-bunga aje - sekarang ni BN perintah, Pakatan bebas berdemonstrasi dan buat huru-hara. Apakah Pakatan juga akan menurut Morsi sekiranya memerintah? Tak dapat le kita nak berguling macam dia orang sekarang ni!

Sebab dia suka dengan Morsi, dia terima Morsi gunakan kuasa kononnya untuk jaga keamanan, keadilan dan kebebasan. Kalau kerajaan BN yang gunakan kuasa untuk jaga keamanan, keadilan dan kebebasan, dia kata zalim, sampaikan PDRM yang menjalankan tugaspun dihina. Patut le Nik Ajis namakan anaknya ini dengan nama Nik Abbodoh!!!


2 comments:

Tantawi/طنطاوي said...

Salam 1 Malaysia.Dia baru tau kah yang pemerintah ada kuasa untuk jaga keamanan.Yang buat huru-hara selama ni pun siapa?Bersabit dengan SPR,sebab rakyat yakin lah negara kita masih aman & BN masih menjadi pilihan ramai.

usin said...

nama modified tu melambangkan akalnya..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI