TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, November 24, 2012

MAHAL RUPANYA MINYAK SAWIT


Mahal rupanya minyak sawit ni. Patut le bermacam jenis 'manusia' mahu menjuarai isu Felda. Tapi kalau mahal, kenapa saham FGV susah sangat nak mencanak naik? Lebih-lebih lagi ketika puak zionis sekarang ni sedang rancak menabur peluru.

Macam mana saham nak mencanak naik? Kalau anak peneroka sendiri jadi dalang mencanang pelbagai spekulasi sehinggakan pelabur naik takut untuk beli saham FGV. Malangnya masih ramai warga Felda yang tak nampak bagaimana perlakuan ANAK dan Mazlan Aliman ni menggugat ekonomi mereka.

Korang ingat diorang berkumpul tu betul-betul ke nak sokong Palestin? Pirahhh...ko orang tengok, bendera apa yang berkibar? Siapa yang turut jadi penyibuk?


Sebenarnya dia orang tu bukannya nak sangat bantah Felda. Tu sebab Mat Sabu yang jadi juara sampai pegang dua mic. Dia orang tu berkumpul sebab mengambil sempena hari Assyura. Puak-puak Syiah kat Baghdad juga sibuk berkumpul menghempas badan. Nasib baik semalam tak ada yang provok, kalau tak tentu Mat Sabu berguling-guling sampai berdarah. Kat bawah ni, gambar puak Syiah di Baghdad semalam.


Himpunan di depan pejabat Felda semalam pada awalnya tak ada sambutan. Tu sebab Mazlan Aliman monyok aje. Mungkin takut sponsor marah agaknya. Maklum le, dah berapa bulan serang Felda, tapi tak juga bankrap.


Tapi entah macam mana, bebudak U yang kononnya nak membantah Israel kat depan kedutaan Amerika boleh batalkan hasrat mereka dan pi ikut pulak puak-puak Syiah ni melepak kat depan Pejabat Felda. Tu yang nampak ramai tu...mungkin gambar di bawah ni boleh menjawab agaknya!



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI