TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Tuesday, November 27, 2012

NO WONDER ABBY KEJAR MAZLAN ALIMAN....


Rupanya tinggi betul hajat si Mazlan Aliman ni. Patut le bagai orang gila dia menyalak Felda. Jelaslah selama ini dia bukannya perjuangkan anak-anak warga Felda tetapi dia nak jadikan Felda tu ANAK dia.


Kalau tak sungguh, tak kan orang menyebut. Lebih-lebih lagi yang menyebut tu adalah rakan baik dia dalam PAS. Tentu nanti kalau Mazlan dah jadi Pengerusi Felda, ramai yang akan dapat imbuhan. Itu sebab ramai yang sanggup mengikut Mazlan ke hulu dan ke hilir walaupun tahu mereka bukannya dari kalangan warga Felda.

Kalau setakat jadi AJK PAS Pusat sahaja, Mazlan dah sanggup jual kerusi DUN majoriti Melayu Felda kepada DAP, agaknya kalau dia jadi Pengerusi Felda, apa pula yang akan dijualnya?


Mengenangkan PRU semakin hampir, maka semakin hampir jugalah Mazlan nak jadi Pengerusi Felda. Itupun KALAU Pakatan menang. Bila dah jadi Pengerusi Felda, bukan setakat kerusi majoriti Melayu Felda sahaja, malah banyak benda yang boleh dijual dan digadai nanti, patut le beria benar si Abby ni mengejar Mazlan, kot-kot dapat jadi.......errhhhmmm, tersedak Cikgu Jah!

Sudikah warga Felda mempunyai Pengerusi Felda yang hanya berkelulusan SPM aje? Memandangkan majoriti warga Felda adalah ahli UMNO, nak juga aku dengar mereka tibai Mazlan sewaktu perbahasan dalam Perhimpunan Agung UMNO 2012 ini.


No comments:

ARTIKEL HANGAT BULAN INI