TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Friday, March 22, 2013

MAZLAN ALIMAN NI SENGAL RUPANYA!

   
Mazlan Aliman cuba menarik perhatian rakyat dengan memainkan isu perbelanjaan kediaman rasmi PM dan TPM dan mempertikaikan konsep wasotiyyah kerajaan BN di FBnya.

Apa punya sengal dan bebal le si Mazlan Aliman ni? Agaknya kalau puak Pakatan menang PRU nanti, bukankah kediaman rasmi yang sama juga akan mereka huni? Atau mereka akan buat istana PM yang baru?

Apa yang hendak dipertikaikan dengan kos harta kerajaan tersebut? Siapapun yang bakal menghuni disitu, maka itulah kos yang bakal ditanggung. Apakah kalau Pakatan memerintah, kos sewanya akan semakin murah? Apakah kos selenggaraannya semakin rendah? Apakah kos bil utilitinya semakin rendah?

Kalau Nuar Berahim yang menghuninya, kalaupun murah hanyalah kos bil eletriknya sahaja kerana kalau dia yang menghuninya, berkemungkinan Nuar tidak akan menggunakan satupun CCTV kerana ditakuti "ter" rakam adegan sendiri.

Apapun aku bangga kerana negara aku mampu menyediakan kediaman yang sebaik itu untuk PM dan TPMnya sebagai maruah sebuah kerajaan yang berdaulat, aman dan makmur. 


1 comment:

usin said...

itu la pasal. dulu aku pernah kata bahawa otak mazlan aliman ni dh kurang oksijen. dh jadi lembam dan mereng. mudah cerita KALAU SI ALIMAN BAPAK MAZLAN YG JD PM, KOSNYA TENTULAH MCM TU JUGA. bodoh betul la beruk mangkok pas ni...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI