TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Monday, August 24, 2015

DAP TAK LAYAK UNTUK SEHATI SEJIWA

Tema sambutan Hari Kebangsaan ke 58 pada tahun ini ialah SEHATI SEJIWA. Walaubagaimanapun, kerajaan DAP Pulau Pinang menggunakan tema mereka sendiri yang berlainan dari tema kebangsaan iaitu BERSIH, CEKAP, AMANAH.


Bagi aku tiada apa yang perlu kita kesalkan dengan sikap kerajaan DAP Pulau Pinang itu. Ini kerana sikap mereka memang tidak SEHATI SEJIWA dengan rakyat Malaysia yang lainnya. 

Bagaimana mungkin DAP Pulau Pinang boleh SEHATI SEJIWA dengan rakyat yang lain? DAP Pulau Pinang bertokongkan Lim Kit Siang. Hati dan jiwa mereka untuk politik anak beranak Lim Kit Siang. Dengan Cina yang tak menyokong DAP pun mereka tak SEHATI SEJIWA, bagaimana mereka mahu SEHATI SEJIWA dengan masyarakat pelbagai kaum dalam Malaysia ini.

Biarlah mereka dengan tema mereka sendiri untuk memBERSIHkan kekayaan Pulau Pinang dengan CEKAPnya untuk diAMANAHkan kepada anak cucu cicit piut LKS.

1 comment:

Anonymous said...

Lihatlah bagaimana si PENYAMUN/PENGGANAS/LANUN-PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI BABI-amat-SIAL-si EJEN/KULI YAHUDI ZIONIS/FREEMASON-no-1, terusan melakukan “CULTURAL GENOCIDE“ kpd. BUMIPUTERA Islam/Melayu kita di P.Pinang! Lihat di - http://www.umno-online.my/2015/08/24/kampung-ke-26-bakal-lenyap-sejak-kerajaan-dap-memerintah-pulau-pinang/, Kampung Ke 26 Bakal Lenyap Sejak Kerajaan DAP Memerintah Pulau Pinang, 24 August 2015 (berita GENOSID oleh DAPBANGKAI BABI-Sosialis PENIPU ni mesti disebaqkan kat GLOBAL dan supaya P. Pinang diBOIKOT)!

Pi sajalah PASAR MALAMSIAL Batu Feringgi tu yg. penuh PELANCONG tu - diMONOPOLI si SAMSENG-SAMSENG DAPBANGKAI BABI dan warga asing! Bahkan cenderamata pun dari negara ASING!

Jadi aku HERAN betul si ATM buat "U-turn" sertai DAPBANGKAI BABI ni dlm. raptai Hari Kemerdekaan! BATALKan terus!

Lihat juga PENGHINAAN/PENINDASAN amat-RASIS tak habis-habis pada Islam/umatnya dan UMNO kita oleh si JUBOQ BABI kitSIAL ni! Bilalah dia dan KETURUNAN dia ni nak MAMPOS?! Lihat di - https://helenang.wordpress.com/2015/08/24/dap-says-malays-are-morons/ , DAP says Malays are “morons”, August 24, 2015!

Nek Tempoyak.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI