TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Thursday, May 26, 2016

GRADUATED

Graduated??? ....biasanya orang bergraduasi pakai jubah dan topi motar, tapi yang ni lain sikit pesen pakaiannya.
Hahaha.... ni bergraduasi pesen baru. Ni graduan anak didik DAP dari Sekolah Demokrasi mereka. Ni anak didik DAP yang dah dapat skrol dari Godfather mereka si Lim Kit Siang.
Kenapa lain macam jubah graduasi mamat ni? Ni semua sebab celupar dan kurang ajo yang mungkin disemai dari Sekolah Demokrasi DAP. Ni bukti nyata apabila anak Melayu menjiwai perjuangan DAP melalui Sekolah Demokrasi DAP, "kebabian" mereka menyondol sememangnya hebat. Apa salah TMJ hingga sebegini ayat yang mamat ni buat di akaun Twitternya?
Maka memang patutpun mamat ni ditangkap. Harap dia akan dapat hukuman yang setimpal. Apa yang dibuatnya langsung tidak melambangkan tingkah sopan seorang Melayu.

Siapa mamat ni? ...entahlah. Kabonya orang Temerloh, Pahang tapi dia menggunakan nama samaran The Kluang Man. Kenapa mesti The Kluang Man?

Hehehe....ko tengok le kat atas tu gambo masa dapat skrol dari LKS.... yang berdiri kiri sekali tu adalah Liew Chin Tong, ahli Parlimen Kluang yang juga merupakan Pengarah Pendidikan DAP yang begitu sinonim dengan Sekolah Demokrasi DAP. Mungkin mamat ni terpesona sangat agaknya dengan MP Kluang ni.... tu yang dia gunakan nama The Kluang Man..... atau dia sememangnya orang kuat kepada MP Kluang???

Apapun, mamat ni memang hebat, kat mana ada Rara, kat situ ada si mamat ni. Kawan aku si Tobeng Man sampai jealous.



No comments:

ARTIKEL HANGAT BULAN INI