TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Friday, September 30, 2011

PENGUNDI MAJORITI MELAYU JUGA MAHU CALON MELAYU

TS Muhyiddin hari ini mengakui bahawa para pengundi mahukan UMNO menurunkan muka baru dalam PRU 13 nanti. Menurutnya lagi, itu adalah hasil dari maklum balas yang diterima dari para pengundi.
TS Muhyiddin berkata UMNO bagaimanapun akan menurunkan calun yang seimbang antara yang baru dan yang lama. Apa yang penting katanya adalah calun yang boleh menang.

Aku cuma nak tunggu bila para pemimpin UMNO nak mengumumkan maklum balas dari pengundi kawasan majoriti Melayu bahawa mereka berkehendakkan calun Melayu. Berapa banyak kawasan UMNO yang dah disedekahkah kepada MCA dan MIC? Aku harap TS Muhyiddin akan membangkitkan perkara ini pulak. Dah banyak terdengar pengundi Melayu di kawasan majoriti Melayu merungut kawasan mereka disedekahkan kepada MCA dan MIC. 

Kalaupun atas dasar semangat BN, janganlah sampai wakil kawasan majoriti Melayu, bukan orang Melayu. Orang Melayu dah nampak, MCA dab MIC tak boleh bantu calun UMNO di kawasan bukan majoriti Melayu. Hal ini kalau tak diambil berat, bukan sahaja UMNO akan menerima akibatnya, malah BN juga yang akan kehilangan undi akibat protes. 

5 comments:

HHalem said...

Setuju:-)

Letak China/India MCA/MIC, undi rosak.

Anonymous said...

MELAYU AKAN SOKONG MELAYU...

CUMA PAS JER SANGGUP SUJUD KAT KAKI DAP STANDARD POMPUAN HINDU PARIA MINUM SUSU DARI KAKI AYAH PIN DI BATU CAVES...

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

Setuju. Saya 100% tak akan memberi undi kepada calon MCA, Gerakan atau MIC.Lebih baik duduk rumah tengok TV.

cacamarba said...

tuan TIS , rasanya dh tiba ms yg sesuai kita menangkn calon dr kalangan kita sendri.bukan bersifat kaum tp kita asik kena perlekeh,kna bodoh mcm tu ja..smpi bila lg..

Anonymous said...

KEPADA CALON MELAYU YG DIANGKAT TOLONG JANGAN JADI PETUALANG YG MAKAN PENYOKONG SENDIRI...

KLAU KO CUBA BT BERMAKNA KO LAGI BANGSAT DARI KAUM YAHUDI...

PEJUANG HAMAS...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI