TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Saturday, December 28, 2013

ISA SAMAD JAGA SIAPA - BERAPA DIVIDEN DAN BONUS KPF SELEPAS INI?

             
Mungkin selepas ini, kalau Isa Samad mati, matanya akan pejam... puas, akhirnya dapat juga diambil kepentingan KPF dalam FHB untuk dimasukkan ke dalam FGVH.

Agaknya Isa Samad ni jaga siapa? Jaga warga Felda atau jaga siapa? Kalau dia jaga warga Felda, kenapa nak kacau perniagaan KPF dalam FHB yang diakui merupakan kumpulan yang perniagaan yang menjana keuntungan tinggi? Kalau KPF kekal dalam FHB, tentulah keuntungan yang diperolehi akan seratus peratus dinikmati oleh warga Felda. Tapi kalau keuntungan itu dah masuk dalam FGVH, berapa kerat warga Felda yang mempunyai saham dalam FGVH?

Selepas tiada saham dalam FHB, agaknya selepas ini berapa dividen dan bonus dari saham KPF yang akan dinikmati oleh warga Felda? Nak suruh KPF melabur semula dengan modal tunai yang ada, agaknya dapatkah modal tersebut dilaburkan di tempat yang memberi pulangan setinggi FHB? ...dan agaknya dengan modal tunai yang tinggi dalam KPF sekarang ini, agaknya siapa pulak yang berebut nak jadi hero.....???


4 comments:

Anonymous said...

Inilah yang aku katakan perancangan penipuan disiang hari oleh kumpulan Najib razak .......aku haramkan dan aku tak halalkan mengambialihan tersebut dan sampai sekarang aku tidak setuju FGVH ditubuhkan .....Sekarang semuanya sudah jelas ...satu demi satu akan ditelan oleh FGVH yang pada mulanya tiada wang....nampak macam mana dia orang merompak wang orang FELDA......

usin said...

sialan...jangan sampai aku hilang akal wahai isa samad. kpf/felda bukan entiti bisnes kepunyaan mak bapak ko yg ko boleh buat sesuka hati. itu kepunyaan beratus ribu warga felda dan keturunannya. aku sumpah, kalau ko aniaya hak peneroka, mati ko tak akan pejam mata. kubur ko akan jadi tempat berak kencing keturunan anak felda.

Anonymous said...

Inilah pembela nasib melayu

Anonymous said...

Kak 2 macai bn bangga dgn isa samad

ARTIKEL HANGAT BULAN INI