TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Tuesday, April 3, 2012

ADAM ADLI DITUMBUK -KETAWAKAN DIA!


Orang nak berunding, ko jadi penyibuk. Padan muka, kena sebijik. Jangan ingat orang suka dengan perangai penyibuk macam tu. Sendiri hidup masih tak tentu arah, ada hati nak sibuk hal orang lain. Jom....ketawakan dia!!!

11 comments:

Anonymous said...

hahahaha! padan muke ko!

Anonymous said...

Kah kah kah kah kah... lain kali jangan tumbuk kat muka. Biar tumbuk kat anu dia sampai pecah, biar takde keturuaan anak HAPRAK macam mahasewel ni kat malaysia lagi dah. Aman Malaysia ni.....

Bila dah anu mahasewel ni dah pecah, boleh dia hulur lubang kunyit dia pada AnWAR pulak....

CloakGuys said...

Harah jey nye budak. Padankan muka die :D

Anonymous said...

padan muka anak sial ni..mak bapak dia sepatutnya kena pelempang sekali. Ini barua talibarut namanya - pengkhianat IMR

Anonymous said...

kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah....
aku ingatkan si ADAM LAHABAU ni kebal, tak sampai penumbuk kat mukanya...rupa2nya menyonyong juga bibir dan pipi kau yea..
Kau balik kampung kau kat AIR TAWAU tu berguru dulu dengan Tok2 Sidang yang hebat2 yang berdarah JEBAT. Dah kena sebijik muka dan macam MUSIBAT. kahkahkahkahkahkah

Anonymous said...

Berakkan muka laknat gay tu...

Anonymous said...

Bravo Adam Adli ..."kau ditumbuk?"... harga sebuah perjuangan .... jasabaktimu tetap disanjung. Bersabar, atas keganasan manusia yg kurang akal... hari pembalasannya akan tiba...


Ambillah iktibar kisah Nabi direjam dengan batu sampai berdarah oleh pemuda2 samseng Taif yg dihasut oleh pembesar2 mereka... akhirnya seluruh Taif & Arab dibawah genggaman Nabi dan para penzalim menyesali sejarah hitam kehidupan jahiliyyah mereka itu .....

UMNO juga mengajar Melayu semakin tidak bertamaddun ... Melayu jiwa kotor, khurafat, tahyul, ganas, kejam, biadap, lucah, fitnah, khianat, tamak haloba, penipu, perasuah, penindas, penzalim, sifat2 ala-kebinatangan ....... mungkin generasi yg lahir & dibesarkan dari sumber rezeki yg haram oleh orang tua mereka .....

UMNO hanya kelab untuk golongan yang pengamal rasuah, hedonisme & pro-maksiat ......???

Tolak UMNO=Tolak Rasuah + Tolak maksiat......

Anonymous said...

umno lagi yg salah,entahlah.kalau tak ada umno agaknya dimana lah semua kesalahan itu nak dihalakan

Anonymous said...

alahai....bila kita x sokong cara adam adli,dikatanya kita ni puak umno,,,cuba la korg tgk n kaji btl2,,,btl ke cara adam adli ni? Dari kes kebebasan akta auku knp ke kes kg kerinchi,,,anda semua perasaan tak, si adam ni ada agenda berkaitan politik dan d pergunakan oleh sesuatu pihak,,,nampak tak,,,knp si adam mst ada kat flat kg kerinchi tu,,,knp? Dia bkn penduduk asal situ,,jauh nu kg di utara,,,apa yg dia mahukan? Ni lah manusia pencetus kemusnahan bangsa melayu sndiri yg kononnya mggunkn platform refomasinttpi sbnrnya menaguk di air yg keruh, bg yg komen kata umno kaki rasuah,pemfitnah dan sbgainya, korg sedarlah juga pihak pr pun byk pincangnya, skurng2nya umno dan bn dah bukitkan akan kemajuan negara yg d nikmati slama ni,,,jd kalau nk meludah kt langit tu,jgn lamsampai kne muka sndri,,,knp kita semua xnk bersatu atas nama bangsa melayu dan islam,,jika umno x btl,kita blh buat teguran secara terbuka dan bertamadun,begitunjuga dgn pas dan pkr....tlg la jgn jadi bodoh kerana politik,,,inilah melayu, semua nak kan subsidi,,akhrinya bangsa lain yg kaya raya,,,bkn sbb kerajaan, tapi sbb sikapmorg melayu yg ditonjolkan spt adam adli dan pengkritik diatas,,,,ada akal berfikir,,adam nasihat sya, belajar cukupkan ilmu di dada, bantu keluarga kamu yg susah dahulu sblm kamu nk bantu org lain, cukup semua tu, masuklah dunia politik dan bertanding utk jd yb, jika dpt mndat bantu lah rakyat, jgn pula utk kepentingan sndri...ingat tu,,,jgn jd lembu.....

Anonymous said...

mak bapak dia bangga pasai dapat anak hero. hero taik kucing

Anonymous said...

NEW RECRUIT TAIK GANG.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI