TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Monday, July 16, 2012

MAT SABU SILAP LAGI!!!!

Kali ini memang Mat Sabu tersilap besar. Mat Sabu dah salah buat penilaian mungkin disebabkan rasa excited nak terima penyokong baru masuk PAS.

Menurut Mat Sabu, ada ramai lagi Tan Sri dan Datuk akan menyertai PAS dan selain itu menurutnya lagi ramai pegawai-pegawai tinggi kerajaan yang pencen mengisi borang PAS.



Menurut Mat Sabu lagi hal ini terjadi tidak lain dan tidak bukan kerana Umno amalkan rasuah, ketirisan dan penyelewengan. Ha..ha...ha... Mat Sabu, lu silap la Mat.

Sebenarnya yang isi borang PAS tu adalah orang-orang yang kecewa kerana gagal mengkayakan diri sendiri sewaktu berjawatan dalam UMNO. Ada mereka yang kaya dalam UMNO, tetapi bukanlah disebabkan oleh rasuah dan ketirisan, tetapi oleh sebab usaha dan ikhtiar mereka. Manakala yang kecewa dan mengisi borang PAS adalah mereka yang kecewa kerana tak dapat kekayaan kerana sewaktu dalam kerajaan mereka mengharapkan agar mereka boleh kaya melalui jalan rasuah dan penyelewengan. Sorry la Mat, mana yang harapkan kaya melalui rasuah dan penyelewangan dalam UMNO, memang tak ada tempat.

Maka Mat, engkau ambiklah mereka tu jadi puak-puak kau. Mereka memang dari kalangan yang tak berjenis. Lagipun, kalau mereka bersama dalam puak Pakatan, banyak yang boleh mereka harapkan, samada dari balak haram, lombong haram mahupun rumah urut haram! So...jangan ko ingat UMNO risau dengan orang-orang tu, sebab merekalah yang dahulunya merosakkan nama baik UMNO.



1 comment:

Anonymous said...

Yaa benarrr... Orang yg kecewa dgn hidup sendiri je yg pilih join PR ni...

Pastu ada hati lak nak ajak kita yg bersyukur & berjaya dlm hidup ni join diorg...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI