TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, January 2, 2012

YANG NI MEMANG BANGANG SEJAK LAHIR



Bodoh, bebal, bengap, bangang, bahlol dan entah apa lagi, semua ada kat kembar Mr Bean ni. Mungkin sifat semulajadi dari dalam perut dan dah tak boleh diajar lagi, sifat yang cuma tunggu untuk bawak ke mati aje.


Apa kena mengena Menteri Dalam Negeri dan Ketua Polis Negara dengan isu bebudak bahlol yang sengaja mencari penyakit? Sepatutnya nasihatkan bebudak tu, kalau tak suka AUKU, tak payah belajar kat U, terus pergi kilang cari kerja. Jangan susahkan orang lain nak buat kerja!

Sesuatu perlu dilakukan oleh pihak kerajaan yang memerintah. Ianya perlu samada ianya popular atau tidak. Sikap puak pembangkang yang semakin seronok dengan keadaan huru-hara dan kacau bilau wajib dihentikan dengan apa cara sekalipun. Keamanan, keharmonian dan kemakmuran negara yang kita kecapi sekarang ini bukannya datang dengan percuma untuk sewenang-wenangnya dinodai oleh segelintir puak yang rakus untuk berkuasa.

Menangis roh para perajurit dan anggota polis  yang terkorban dengan terburai perut, putus kaki, putus tangan, terburai dada dan bermacam kecederaan lagi untuk mewariskan keamanan, keharmonian dan kemakmuran kepada anak cucu, yang seolah-olah tidak dihargai oleh segolongan manusia ini.

7 comments:

Anonymous said...

kenapa dia tak suruh hassan ali letak jawatan exco? kenapa dia tak suruh MB Kedah letak jawatan dalam kes madrasah tu? kenapa dia tak suruh Haji Hadi letak jawatan bila harakah menipu? Macam kata P.Ramlee. Dah tau pun bodoh.

Anonymous said...

Sama la macam berlaku kat kedah tu pelajar kolej kena tindakan tu. kenapa tak berkokok kan ke tu negeri yang mr bean ni jadi ahli mp. cakap tak serupa bikin ekor bergelumang dengan tahi....

Anonymous said...

Mahpoz,

Kalau Menteri KDN tak 'bantai' beruk2 yang demonstrasi kat UPSI tu, AKU yang akan desak dia letak jawatan..!

PemikirpolitikJerantut said...

blog tuan sudah sy pautkan t/kasih

Anonymous said...

Kebodohan Mahfuz ni anugerah Tuhan sejak dari azali ...

Anonymous said...

Benar seperti yg dikata..mmg bodo

Anonymous said...

hebat sgguh provokasi pembangkang..mereka doktrin bdk2 tu supaya benci kerjaan, berdemo bagai..bila bbdk tu kne tindakan, mereka muncul kononnnya nak bela bdk2 tu..hentam kerajaan x tentu pasal..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI