TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, May 19, 2012

BODOH.....PATUTPUN MASUK PAKATAN

Bila terbaca berita yang Naib Ketua Pemuda Umno Kampar, Zamhuri Md Zin keluar UMNO dan menyertai Pakatan Rakyat, tertanya-tanya juga sebabnya. 

Akhirnya setelah membaca berita di Harakah, maka aku berpendapat memang patutpun dia masuk Pakatan Rakyat. Rupanya selama ni UMNO terambil orang bodoh jadi Naib Ketua Pemuda. Kalau dia bijak takkan sampai jadi begini, iaitu katanya; “Saya bayar cukai RM20,125 seperti prosedur yang ditetapkan oleh kerajaan tetapi apa yang saya dapat hanya tanah liat, bukannya pasir”.

Mamat ni kata dia berniaga pasir, takkan tak tahu kawasan yang dia pohon tu kawasan tanah liat dan bukannya pasir? Kah...kah...kah...ambik le wahai puak Pakatan budak bodoh dan bengap ni.


22 comments:

Anonymous said...

masuk umno semata-mata ada kepentingan sendiri... memang ko ni layak duduk dalam PR... bebal...

spider said...

dia apply masa dalam umno bukan dlm pr. maka yg bodohnya umno bukan pr.

Anonymous said...

Bodoh punya olang...

Anonymous said...

hnya org bodoh dan kecewa masuk pr.

Anonymous said...

masuk PKR ko bukan dapat tanah liat lg...ko korek sungai dapat najis babi jer,,,

Anonymous said...

Alahai spider..
Jika bengok tu aply masa dlm Umno tu tnh liat, bkn pasir!
Maka engkau la Spider bodoh lg baghal..! Lg bingai dr sibodoh tuuuiihh!

Anonymous said...

Tanah bukanke berkaitan dengan Majlis Daerah dan Kerajaan Negeri, apakene mengene dengan UMNO, bengong sungguh, dia yang bodo UMNO jugak jadi mangsa, sebab itu UMNO diberkati Allah sebab banyak orang yang memfitnah UMNO.

Anonymous said...

Masuk hamPAS sebab marah dapat tanah liat je, ingatkan masuk hamPAS dah dapat hidayah dan syurga Pork Nick ke...!!! Hahaha, lepas ni makan je tanah liat tu. Tak pun sedekah je leh buat tanah kubur untuk penganut hamPAS...

Anonymous said...

Politikus murahan macam inilah yang merosakkan. Eloklah dia pergi langkah kiri.

Anonymous said...

Orang besar KELUAR DAPig, yang ni orang kecik nak SERTAI DAPig, pelik sungguh. Lagi satu nape tak join Parti Adat & SoSIAL lak??? Diri tu bukan Isle macam Tok Nicky Ajeh ke????

Anonymous said...

Nak jadi pengusaha pasir tapi tak pernah tengok tapak tanah ke sebelum nak beli. Gune orang tengah kot si mamat lembut ni....!!!!

Anonymous said...

Laa...apa kehenye yeop...tanah liat tu deme tukor je dari berniaga pasior ke perusahaan buat labu....lagi pun tempat deme tak jauh dari sayong....

Anonymous said...

Mamat lembut ni mane ade pikir nak buat cam labu sayong atau labu Kampar ke. Yang dia tahu, dah dapat tanah pasir leh tambah lagi buat lubang-lubang lombong. 10 tahun akan datang leh jadi tauke air lombong pulak. Nak kaya cepat je beb...

Anonymous said...

Kalau sertai mana2 parti politik semata-mata nak capai keinginan untuk diri sendiri, alangkah baiknya dia pergi je kepada PR. Dlm UMNO xperlu orang bersifat virus HIV ni, lama-lama kalau dibiarkan, lagi parah nanti. Silakan pergi wahai pengusaha pasir yg dungu. Nk melombong, elok la tengok cerita Gold Rush kat Discovery Channnel. Ingat senang ke nk jadi senang.

goburin xeto said...

lepas pru13 ni kite perank la cm 13mei dlu..tp kali ni dapig dh ade back up besar hampas gn adil...kite bg je kl ni kt dorg...nt dh kene pijak gn cine br nk besatu....f**k la pkr...pembelot bangse....

Anonymous said...

DAP?..Takbir?...sesungguhnya org yg x dapat menahan kemarahan adalah kawan syaitan.

Anonymous said...

sudah2 la.. xpayah nak kutuk org lain..kubur asing2..jge kubur sendiri dah la.

mie said...

hehehe..
tumpang sekaki..
anon yg May 19, 2012 12:52 PM..

dah mati mana nak jaga kubur sendirik.. org nak kencing, nak gali, nak apa pun bole..

semua ada kepentingan, tiada keikhlasan, x payah la ada pemimpin yg perangai ala ala setan.

mie

man bugis said...

baguslah dia keluar awal-awal...UMNO tak perlukan orang macam ni dalam parti..kalau dibiarkan akan jadi parasit..yang peliknya..lepas mengamok-ngamok, muncul pulak si Nizar dan gengnya..terus tukar jadi ahli PAS...aku dengar bapak dia orang kuat PAS jugak...macam dah dirancang je?

Anonymous said...

Salam Bro,kata nik ajis itu semua salah UMNO kerana tidak menukar tanah liat kepada tanah pasir.Sedih tengok pemimpin yang bengong tahap kronik ni!

Anonymous said...

bkn mamat bodo ni masok umno balek ke?haha

musyahir said...

Allah nak tunjuk kpd rakyat,pemimpin2 yg haprak semua masuk Pakatan Rakyat...yg peliknya pemimpin2 Pakatan rakyat yang tolol macam Nizar jamaluddin colok bangga pulak dapat terima manusia haprak yg tidak berprinsip spt ini.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI