TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, February 25, 2013

KENAPA MAZLAN SUKA TOLONG CINA?

  
Korang tau tak kenapa Cina-Cina suka jumpa dengan Mazlan Aliman ni? Kat Kulai ni, kalau dia jumpa dengan Cina, cuma satu aje janjinya. Nak tau apa? Kalau dia menang, masalah-masalah berkaitan hak milik tanah orang Cina akan dia selesaikan. Peliknya, kat Kulai ni ramai juga Melayu yang tak bertanah, tapi kenapa begitu beria dia nak menolong Cina yang dah banyak menyakau tanah kat Johor ni?

Punya nak tolong orang Cina, Mazlan sanggup berombongan dengan apek-apek ni menyerbu ke PTG. Agaknya le, kalau puak-puak dia ni dapat pegang Putrajaya, habis segala tanah yang kosong kat Felda ni akan dapat kat Cina, melopong anak-anak Felda yang selama ini menyokongnya. Kadang-kadang bengang juga aku kalau tengok FB Mazlan ni, bila bergambar dengan Cina, tak ada cerita lain, pasti hal tanah!
   

2 comments:

zgmail said...

orang kemaruk nak jadi yb gitu la...

Megat Alam Gempita said...

Mazlan ni cuma orang tengah untuk dapatkan dana dari apek-apek kiasu ni. Almaklumlah nak tanding PRU kena ada fulus. Tak pun dapatlah duit sikit untuk biaya maintenance treler baru PAS...RM300,000.00 tu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI