TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Monday, March 18, 2013

PENYAPU BESAR UNTUK JOHOR?

   
Akhirnya Jui Meng terus jadi bodoh. Dia yang pertama sekali kena sapu dengan Kit Siang bila Nuar, anak Cerok To' Kun, Penang jadi king maker untuk politik pembangkang di Johor. Jui Meng terus jadi macam anjing kurap kena halau dengan penyapu bila Nuar umumkan bahawa Kit Siang akan bertanding parlimen Gelang Patah.
  
   
Kit Siang memang mengidam untuk berdekatan dengan mentornya, Lee Kuan Yew. Kalau dah dekat, lebih banyak dan mudahlah perancangannya untuk menyapu Melayu dari bumi Tanah Melayu ini. Diharapkan agar Melayu Johor tak akan terperangkap dengan taktik-taktik manis lagi menawan DAP sewaktu berkempen agar tak akan berulang lagi sebagaimana Melayu begitu menyanjung Kuan Yew suatu ketika dulu.
   
   
Orang Islam dan Melayu wajib sentiasa beringat, tidak mustahil sekiranya DAP menguasai politik Malaysia, Singapura akan kembali semula sebagai sebahagian dari Malaysia. Bagaimana sekiranya Singapura menjadi sebahagian dari Malaysia semula dan ia mengekalkan kesemua kerusi parlimen sedia adanya pada hari ini yang berjumlah 87 kerusi? Dan yang pastinya mereka akan bekerjasama dengan DAP. Apakah ini pernah terfikir dan pernah diperkirakan oleh PAS? Jom...fikir-fikirkan sebelum mengundi...


No comments:

ARTIKEL HANGAT BULAN INI