TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Tuesday, July 5, 2011

9 JULAI -GOTONG ROYONG BERSIH STADIUM

KUALA LUMPUR, July 5 — Bersih 2.0 will hold its rally for electoral reform in a stadium and not in the streets, the group said today fresh from an audience with the Yang Di-Pertuan Agong in Istana Negara today.
“We accept the government’s offer to hold the demonstration in a stadium. We will not hold it in the streets,” Bersih 2.0 chief Datuk Seri Ambiga Sreenevasan told reporters today.
 Cuba dari awal-awal lagi mohon permit dan sewa stadium, kan ke tak kecoh. Cuma harapan aku agar selepas perhimpunan tersebut, mana-mana stadium yang digunakan tu, akan lebih berkilat, lebih wangi dan lebih bersih lagi dari sebelum digunakan. Maklumlah, berhimpun untuk BERSIH. Jangan nanti selepas berhimpun, keadaan stadium berselerak dengan sampah sarap bungkusan makanan atau ada kerosakan. Kebimbangan tersebut ada kerana rakyat umumnya menyedari bahawa yang hadir itu nanti kebanyakkannya adalah langau-langau yang memang sukakan kekotoran dan kebusukan.


5 comments:

Unknown said...

Salam bro. Jangan lupa beri tahu depa, bawa byk2 penyapu. Sapu stadium tu bersih-bersih. hehehehe..

TiS said...

Lemah longlai tangan depa nak pegang penyapu. Silap-silap ramai yang tak datang.

Anonymous said...

buat di shah alam ler jgn buat di bkt jalil nnti rosak harta benda jutaan ringgit,harap kerajaan tidak benarkan stadium kebanggaan negara itu dimusnahkan oleh haiwan2 liar dlm hutan menganassssssssss nanti

Anonymous said...

kira ok lah tu...dah nama bersih jadi elok sangat la wat pembersihan dan bergotong royong, sekurang2nya dapat juga wat keja berfaedah

Anonymous said...

hahahhaa..sapu bersih2 eaaa..jgn lupa jamban sekali eaaa !!

ARTIKEL HANGAT BULAN INI