TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Saturday, July 16, 2011

BEKU ASET; KETAKUTAN GUAN ENG DAN SUKU SAKAT TERSERLAH

Guan Eng cakap, tindakan kerajaan untuk membekukan aset BERSIH dan penganjurnya akan menakutkan pelabur asing dan memberi kesan negatif kepada reputasi kewangan Malaysia.

Tak ada sebab pelabur asing takut dengan tindakan kerajaan untuk membekukan aset BERSIH dan penganjurnya. Malahan langkah ini akan dilihat oleh pelabur sebagai satu langkah positif kerajaan dalam memastikan Malaysia sentiasa aman dan selamat dan suasana ini tentunya amat baik bagi pelabur.

Ingatkan Apek ni berani......
Sebenarnya Guan Eng dan suku sakatnya yang jadi kecut telur. Pelabur asing tidak mempunyai sebab untuk berasa takut kerana mereka bukan melabur untuk keganasan, mereka melabur untuk perniagaan. Orang berniaga mahukan suasana yang aman.

Cerita selanjutnya, klik SINI






2 comments:

Anonymous said...

Tarek Aset tu sikit aje ada labeh baik nya kalau negara ini tarek saja hak kerakyatan kepada orang yang tak tau berterima kaseh dan setia kepada negara ini.Dari diri nya hingga anak cucu sebab kita tak perlukan ada baka yang suka kepada kehancuran dan kerharmonian negara dan rakyat yang cintakan keamanan.Biar dia jadi rakyat PTI di negara mana yang dia rasa bagus untuk diri nya dan keturunan nya.

Anonymous said...

kena takut kan pelabur pulak adakah pelabur pun turut melabur dalam BERSIH?anak komunis nie risau akaun beliau mahupun parti komnunis DAP akan dibekukan nanti tiada dana dr ketua komunis singapore kasi iaitu kuan yew

ARTIKEL HANGAT BULAN INI