TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Monday, July 11, 2011

BERSIH 3.0 = WOODSTOCK 2011

Puak Pakatan ramai yang dah menganggkat Mat Hippies sebagai ikon baru dalam politik Malaysia. Mereka berkata bahawa Mat Hippies adalah 3rd factor, satu fenomena baru. Sila lihat SINI.

Bukan main tinggi lagi mereka sanjung Mat Hippies. Selepas ni nanti akan bergerak lah Mat Hippies ke hulu-ke hilir dengan bermodalkan puisi “Unggun Bersih” mencari sesuatu yang hilang. Ishh macam cerita Hare Raama Hare Krishna pulak. 




Kalau berjaya misi Mat Hippies ni, pasti hebat, BERSIH 3.0 akan menjadi pesta WOODSTOCK 2011. Pasti ramai yang teruja nak turut serta.

5 comments:

IBM said...

Salam bro.
andai kata jika BERSIH 3.0 ujud, kali ini kita padamkan terus mereka2 ni. Saya berpendapat, ada kalangan juak2 Pas yg meminati kumpulan Mat Hippies ni...

TENGGARA is SOUTHEAST said...

W'salam En Ismail.
Generasi baru sekarang tak tahu sejarah Hippies dan woodstock hingga menghancurkan ekonomi AS suatu ketika dulu. Mungkin boleh buat imbasan sejarah.

TheSun said...

Tiada hippies, tiada woodstock, tiadalah internet hari ini.

Steve Job hipi, internet dicipta oleh hipi dan melalui pandangan hipi & mencipta ubat-ubatan yang murah.

Siapa kata Hippies dan Woodstock teruk? Ia revolusi.

(Anyway, gambar pertama tu bukan Woodstok. Orang yang berjanggut panjang itu tidak sertai Woodstock, tapi lagunya dimainkan oleh orang lain. Mohon perbetulkan fakta).

TENGGARA is SOUTHEAST said...

The Sun,
Terima kasih atas maklumat, gambar tersebut 1 of 4 dikeluarkan.

Anonymous said...

buat la lagi perhimpunan bersih... kalau boleh buat hari kerja, dari hari isnin smpai jumaat kat tgh2 KL. SAbtu ngan ahad rilek jap. aku suke je, x payah g keje. weken boleh jalan2 enjoy gaji buta... paling tidak 3-4 bulan.. kira ok jugak tu... hahaha... aku x kisah pun, aku peduli apa. dah 20 tahun pembangkang ngan BN silih ganti menang kat perlimen di kampung mertua aku.. tp jalan raya x berturap elok2 jugak. Lampu jalan pun x de, kena la mertua aku apply n bayar bill lampu jalan sendiri smpai sekarang. Itu baru jalan dan lampu jalan... itu bukan di ceruk hutan di negeri kelantan tu... ni kampung melayu di kawasan kuala lumpur... ptuihhh kat semua org politik... sapa menang pun sama je menggemukkan kroni masing2.. menjawab la korang kat akhirat esok

ARTIKEL HANGAT BULAN INI