TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Wednesday, July 13, 2011

BN PERLU BERSIHKAN SAIFUDDIN

Semakin banyak kenyataan yang dikeluarkan oleh Saifudin Abdullah ini, semakin keliru rakyat dibuatnya. Setiap kenyataannya seolah-olah ada maksud yang tersirat. Maksud yang tersirat sudah tentu tidak akan sama dengan maksud yang tersurat. Itulah sebabnya ramai penuntut IPT yang ikut berhimpun dengan BERSIH, kerana mereka memahami yang tersirat.
 Apa yang SUHAKAM syorkan? Bukankah kerajaan dah bagi guna stadium, tapi mestilah luar dari kesibukan Kuala Lumpur? Bukankah polis sudah suruh mintak permit, kenapa tak mohon? Kenapa tak ulas hal ini? Duduk dalam kerajaan, beri makan anak bini hasil gaji dengan kerajaan, kenapa setiap ulasan hanya yang menyalahkan kerajaan? Kenapa salah Ambiga tak ulas. Ulaslah!!! Kalau ada keikhlasan dalam memperbetulkan kerajaan, selaku seorang Timbalan Menteri, bukan media cetak dan bukan media elektronik tempat untuk menegur. Kamu mempunyai peluang yang banyak untuk duduk semeja dengan kepimpinan tinggi negara. 

Sesuatu perlu dibuat dengan segera oleh kepimpinan BN. BN juga perlu menjalankan satu operasi BERSIH. Sekiranya DS Najib merasakan pilihanraya lambat lagi untuk diadakan, sekembalinya dari luar negara, satu rombakan kabinet perlu dibuat sebagai langkah persiapan untuk menghadapi PRU 13.

Untuk lebih, klik SINI



1 comment:

Anonymous said...

bukan saja PATI kena di buat pemuyihan..tapi dlam gomen pun patut buat PEMUTIHAN(BERSIH) dari puak-puak yg selalu komplen macam gomen tak pernah bagi makan kat depa. bini depa, anak pinak depa..hang budak-budak pakai baju kuning kat Mesir tu last sekali balik tak dak kerja..depa kerja kat mana? jadi ostad kat sekolah, pensyarah kat uni., jabatan agama etc...nak cari makan lagu mana dah tau tau..tapi bab nak lecture org pasai macamana nak tadbir negara macam la pandai sgt..haprak..anjing yg gigit balik tangan yang bagi makan..itulah se elok-elok perumpamaan

ARTIKEL HANGAT BULAN INI