TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Thursday, July 21, 2011

BN TERKUBUR PADA PRU 13 -KHALIL IDHAM MIMPI LAGI

“Sebenarnya rakyat bukan menagih janji Umno BN berubah, kerana mereka sedang menunggu untuk menukar kerajaan dalan PRU akan datang kepada Pakatan Rakyat”
“Kerajaan Umno BN adalah ‘hantu’ yang suka berbohong perlu dilenyapkan dari lanskap politik negara menjelang PRU 13 nanti, perbanyakkan doa kepada Allah SWT supaya kezaliman Umno BN lenyap dengan kadar segera insya Allah,” itu kata Ketua Sekretariat Pakatan Rakyat Perak, Drs Khalil Idham Lim kepada HarakahDaily.


Itu sebenarnya kenyataan dari orang yang buta mata hati. Kenyataan orang yang telah taksub dan menyokong membuta tuli. Hakikat sebenarnya PRU 13 ialah saat rakyat akan menguburkan pembangkang di Malaysia ini. Pembangkang nampaknya semacam seronok apabila diuja oleh rakyat. Sebenarnya rakyat hanya ingin melihat sejauh mana keseriusan pembangkang dalam membangunkan rakyat. Tetapi apa yang rakyat nampak kini ialah pembangkang bertindak macam budak main pondok-pondok.

Rakyat sudah nampak sikap pembangkanglah sebenarnya yang penipu besar dan pembohong besar. Berbagai macam fitnah dan tuduhan yang dilemparkan kepada kerajaan tetapi semuanya tanpa asas dan bukti. Sebenarnya pihak pembangkang sekarang terperangkap dengan segolongan rakyat yang memang suka mengusik. Usikan orang-orang muda ini sebenarnya bukan kerana mereka suka kepada pembangkang tetapi kerana mereka suka melihat latah mereka. Melucukan. Maka tunggulah PRU13. Rakyat akan menguburkan pembangkang. Khalil Idham sebenarnya masih bermimpi lagi.



1 comment:

Anonymous said...

satu jer ...kahakkkk tuiiiiii..

ARTIKEL HANGAT BULAN INI