TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Tuesday, July 26, 2011

DR ASRI MELATAH

Tindakan Dr Asri mengajak Ulama Muda dalam UMNO terlibat sama dalam kemelut yang dihadapinya sekarang dilihat sebagai melatah dan tidak bijak. MKN belumpun lagi menjalankan siasatan ataupun membuat apa-apa rumusan berkaitan Wahabi yang diperkatakan. 

Mengapa perlu Asri menghasut individu lain untuk sama-sama sekapal dengannya. Tindakan inilah yang akan membuatkan Zamihan gelak besar. Sebenarnya saya telah mengikuti perkembangan Zamihan, Asri agak lama juga. Bagi saya ini adalah antara Zamihan dan Asri.

Isu Wahabi ini bagi saya tidak perlu campurtangan MKN yang mana hanya akan memberikan satu lagi imej negatif kepada kerajaan. Cukuplah sekadar para cendiakawan Islam mencari jalan penyelesaian dan mengemukan pandangan kepada pihak kerajaan. Motif sebenar Zamihan dalam mengeluarkan isu ini pada ketika inilah yang sepatutnya diperincikan dengan jelas.

Biarlah Asri dengan sombong dan bongkaknya, tetapi kerajaan janganlah termakan dengan umpan pancing Zamihan yang tidak jelas motif itu. Persekutuan Asri, KJ dan Saifudin tidak sebesar manapun pengaruhnya!!!



2 comments:

Abd Razak said...

puki mak asri tu!!!bongkak konon2 dia jer yg alim..alim berat sebelah
ulama pukimak

Anonymous said...

sepatutnya zamihan tu kena buang daerah kat pulau tioman dan asri pula buang daerah kat pulau perhentian,kalau pengikut mereka hendak jumpa,bolih lah pergi makan angin kat pulau-pulau tersebut.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI