TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Friday, July 8, 2011

JIN PUN TAKUT SAMA AMBIGA

Sorry le kawan-kawan, hari ni lambat buat entry. Bukannya apa, tadi ingat cuba nak deal dengan bapak jin, suruh dia bawak lima enam ribu anak buah dia ke KL, cekik-cekikkan Si Ambiga dan suku sakatnya yang degil tu. Ingat nanti aku upah le lima enam lori telor ayam kampung. Tapi tak jalan. Bapak jinpun takut dengan si Ambiga ni. Bapak jin cakap dengan aku, kalau jin jahatnya 10, Ambiga ni jahatnya ada 99, jadi takkan dia nak bahayakan anak buah dia. (gurau petang).


Kadang-kadang geram juga dengan keras kepala keling sekor ni. Mana tidaknya, dia bukan orang hutan yang tak belajar, dia bekas pengerusi Bar Council. Dia orang yang teramat faham akan peruntukan undang-undang. Tapi dia tetap berkeras nak langgar undang-undang. Tengoklah kenyataan dia kat bawah ni;


Pengerusi Bersih 2.0 Datuk Ambiga Sreenevasen juga menegaskan pihaknya tidak mendapat permit daripada polis untuk mengadakan Himpunan Bersih 2.0 di Stadium Merdeka esok. Bagaimanapun kata Ambiga, perhimpunan menuntut transformasi dalam sistem pilihan raya akan tetap diteruskan di Stadium Merdeka walaupun tanpa permit.


Aku tak tahu le pakai apa nak ketuk kepala dia yang keras tu supaya pecah. Degil betul si paria ni. Aku ingat lepas ni kalau banyak kerosakan yang berlaku kerajaan kena rampas semua harta dia dan suku sakat dia lepas tu tarik balik lesen guamannya. Babi punya Ambiga. 


1 comment:

Unknown said...

Salam bro.

Rasa-rasanya tidak. Jin tidak takut sama Ambiga, kerana dia pun dari keturunan 'Jin'. Kita tunggu dan lihat esok samada Polis akan dpt menangkap Jin2 yg berwarna kuning dan masukkan ke dalam botol, lepas tu campak ke dlm laut. hehehe...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI