TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Thursday, July 7, 2011

PENYOKONG BERSIH MULA MASUK KL

Penyokong perhimpunan BERSIH, dijangka telah memulakan perjalanan mereka ke ibukota mulai hari ini. Ini berikutan langkah Suruhanjaya Pengangkutan Awam Darat (SPAD) membekukan sementara pengeluaran  permit sementara bagi bas kilang dan sekolah membawa penumpang ke ibu negara hujung minggu ini sebagai langkah bagi mengelakkan kesesakan lalu lintas di ibu negara. Langkah SPAD ini menyebabkan penyokong BERSIH kekurangan kenderaan untuk ke Kuala Lumpur dan ini menyebabkan mereka mencari jalan alternatif dan bergerak lebih awal.
Penyokong BERSIH akan menggunakan apa sahaja pengangkutan untuk sampai ke KL
Kepada para majikan, diminta memantau kehadiran kakitangan pada hari Jumaat. Dipercayai permintaan bagi Sijil Cuti Sakit juga akan meningkat berikutan penyokong-penyokong BERSIH yang tidak sempat memohon cuti pada hari Jumaat, dan terpaksa bergerak awal akan menipu untuk mendapatkan cuti. Kemungkinan terdapatnya penipuan dalam mendapatkan MC adalah tinggi memandangkan ianya merupakan satu langkah mudah sebagaimana yang telah dipopularkan ketika Pilihanraya Kecil DUN Tenang yang lepas. Akibat kegilaan melampau terhadap BERSIH, diharapkan agar tiada majikan yang tertipu dengan helah para pekerjanya.

3 comments:

Unknown said...

Salam bro. Bila nak sampainya?...hehehehe..
Meluceh bontot depa yg naik keldai ke kuda tu?..dan yg berbasikal pula tu, patah kaki asyik mengayuh, tapi..x sampai2....

TENGGARA is SOUTHEAST said...

W,salam Sdr Ismail.
Semangat depa tinggi. Depa degil dan bahlol sama macam Ambiga juga.

Anonymous said...

senang..nak MC pi jumpa doktor-doktor cina dan india, kata nak pi Bersih...sure cilak-cilak tu bagi free...PR sponsor

ARTIKEL HANGAT BULAN INI