TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, October 27, 2011

TOK GURU MENGAJAR

Tengok saya, jangan ikut. Maka ramailah yang menonton, mengambil gambar, kagum dan sebagainya. Dah pandai, dah faham nanti baru buat!

5 comments:

Raja Manusia said...

Kenapa lah jadi taksub sangat puak dorang ni. Jangan la taksub pada manusia puak PAS oi. Dia mati jugak, kena soal jugak, takde bagi syafaat apa pun. Jangan la ikut-ikut dengar-dengar sampai tak nampak yang permata dengan kaca.

Kalau kat sungai besar dedulu, di uji nya pak imam ke guru agama ke bukan susah sangat. Ambik belon bagi meletup, tergolek orang tua tu sah le dia pun hati ada goncang goncang.

Anonymous said...

hahaha untuk ahli2 Pas panggil reramai lagi la puak2 anda duduk keliling masa pok nik sembayang... mace tak ado kejo... dia bukan malaikat.

Anonymous said...

keh keh keh macam tengok show plak...

cacamarba said...

aik..bt ape tgk die semayang..

Anonymous said...

AKTIVITI TENGOK FULLASEMAK SOLAT... KAN DAH JADI MCM WAYANG CINA...KARUT MARUT...TOK WALI LA KONON...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI