TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, November 28, 2011

HADI AWANG KECEWA, STAND-BY UNTUK PENCEN

Juak-juak PKR ni langsung tak tahu menghormati orang lain. Yang dia orang tau hanya untuk memperkudakan orang sahaja. Mereka nakkan kuasa, mereka bergabung dengan parti lain dan membentuk Pakatan. Bila dah dalam Pakatan, semua tak sedar diri. Mereka tak sedar ahli mereka tak seberapa ekor.

Walaupun dengan keahlian yang tak berapa ekor tu, dalam kongres tahunan mereka, mereka tetap menjerit bahawa sekiranya menang PRU13 nanti maka Nuar Berahim adalah PM ke 7.

Kesian Hadi Awang. Terus diketepikan. Hadi Awang lagi lama dalam politik dari Nuar Berahim. Hadi Awang lagi ramai pengikut dalam PAS berbanding Nuar Berahim. Hadi Awang mungkin merajuk.

Merajuk Hadi Awang tak bercakap. Hadi Awang tak melenting. Mungkin Hadi Awang pun pelik dengan bebudak PAS, tak de pun yang membangkang nak lantik Nuar jadi PM. Tak de pulak bebudak PAS yang menjerit mintak PM dari orang PAS. Macam le orang PAS tak layak. Mengenangkan itu semua, Hadi Awang dah mula jinak-jinak dengan suasana orang pencen. Hadi Awang ke sungai dan ke laut. Cuma Hadi Awang lum buat keputusan lagi, samada nak jadi nelayan air tawar atau nelayan laut? Ha...ha...ha...ha. Aku cukup kesian dengan Hadi Awang ni. Bebudak PAS semua tak de telog!!!



6 comments:

Blog 1 Malaysia said...

Usul Penting UMNO - Orang Tua Kampung Bodoh Dan tolol2
--------

"Kehancuran Generasi Baru - Bala besar untuk BN"


PRU Ke-13 - Mohon ramai Adun Dan MP BN 'Mati'

Media BN Media Porno - Wartawan2 BN BODOH dan TOLOL TOLOL

Alat BN - Blogger-blogger BN hanya jadi Anjing..

'Lubuk Emas' Terengganu dikhianati - Generasi muda dan generasi baru Terengganu adalah generasi paling BODOH ( dalam BN ) ...

Penyalahgunaan kuasa, politik wang, akhbar porno, transformasi palsu, penghinaan akar umbi - UNDI BN UNDI HARAM

---------

Kamu jangan ingat kamu akan berkuasa selama2nya..
Kamu jangan ingat kamu akan pandai dan bijak selama2nya..
Kamu jangan ingat kamu akan muda dan sihat selama2nya..

Tidak sama sekali!!

Apabila kamu sudah jadi bodoh, apabila kamu sudah menjadi lemah, apabila kamu tua yang nyanyuk lagi bodoh.... Kami akan ulang kembali ( repeat again - claim 100% ) dan tidak akan yang tertinggal untuk dilunaskan..

Kami berjanji akan lunaskan semuanya.. Janji-janji yang sudah tertanam dihati generasi muda dan generasi muda baru..

Apabila kamu sudah jadi bodoh, apabila kamu sudah menjadi lemah, apabila kamu tua yang nyanyuk lagi bodoh, kami akan menggunakan semua kekuasaan, kepandaian dan kebijaksaan kami untuk mempergunakan dan memperbodohkan kamu sama seperti apa yang kamu lakukan untuk orang2 tua yang nyanyuk bodoh dan tolol2 di kampung..

Tunggu saja hari tua kamu.. Cepat atau lambat, ia tetap terjadi secara jelas lagi nyata...


Ingat!!! Kami berjanji akan lunaskan semuanya.. Janji-janji yang sudah tertanam dihati setiap generasi muda dan generasi muda baru..


Wartawan2 BN Bodoh, P.ukimak,sial, butoh. b.abi. anjing..
( Anak2 ko pun P.ukimak, sial, anjing macam Ko )..

Pergi Mampus wartawan2 Porno BN..


Bodoh. Pukimak. Anak haram. sial. butoh. babi. anjing

Babi Betul!

Triple fuck atas dahi kau

Pantat mak kau la~

Butuh Pak Hang!

Pegi Mampos La Bodoh!

Bapak Ulamak , Anak Pukimak


Lu blah dr page gua skunk sblom kaki gua melekat kt muke lu~~

Lancau la lu

tidak semua mat rempit jahat!!saya sokong mat rempit

Saya suka berak sambil hisap rokok ~

MaSUk AIr Lah KOU

Sengal~

Perrrgghhh!!! Memang Terrrbaaekkkk laaaa

TENGGARA is SOUTHEAST said...

Ha...ha...ha...
Bulan ni dapat berapa ribu?

HHalem said...

Dia marah sbb Hadi jadi Nelayan..Dia benci dgn Nelayan..

Nelayan di pandang hina..


Tuan TIS:-)

Tuan seludup mana gmbr ni..photoshop ka Tuan:-) Tuan cukup pakar:-)

(Memikir sejenak dgn cara otak Pas)

Didi Malika said...

Tuan,
La .. patutla cheq lama tak dengaq cerita Hadi Awang .. merajuk sakan nampak gaya. Cheq pun baru tau yang Hadi Awang sebaya dengan Syeikh AlJuburi, 64 tahun. Pasai tu AlJuburi tak berapa nak berkenan dengan dia. Pinjam posting sat no Tuan, nak post kat page
http://www.facebook.com/DogAndPig

Hak kat ataih tu pasai apa meroyan tu, Anwaq tak masuk elaun ka bulan ni?

TENGGARA is SOUTHEAST said...

Tuan HH,
Ni Gambo ori punya. Hadi Awang post kat FB dia, nak bagi bebudak PAS sedar.

Didi,
Silakan.

Anonymous said...

komen kt atas sekali tu pasaipa emo sgt???kn molek klu tegur elok2..mcm mana org nk hormat PAS sedangkan penyokong2 PAS kelakuan mcm tu??? jgn burukkan imej agama dan bangsa dengan kelakuan kita yg x beradab mcm tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI