TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Thursday, November 10, 2011

MEMALUKAN!!!...SELANGOR TAK MAMPU JAGA KEBAJIKAN UMAT ISLAM

Tersangat memalukan. Mana pergi kerajaan Selangor? Mana pergi wakil-wakil rakyat Muslim PKR dan PAS Selangor yang boleh bebas bersuara meminta dengan kerajaan Selangor?
Bukan main bangga lagi si Teresa Kok mengetuai program anjuran DAP Puchong yang diadakan di Dewan Serbaguna MPSJ Puchong Indah malam tadi, memungut derma untuk diagihkan kepada Surau As-Siddiq, Surau Ar-Rahman, dan Sekolah Agama Rakyat Batu 13 Puchong. Lebih malang lagi Timbalan Presiden PAS Muhammad Sabu, Timbalan Pesuruhjaya PAS Selangor Khalid Samad dan Adun PKR Batu Caves Amirudin Shari turut berbangga hadir dalam program tersebut. Apa PAS dan PKR Selangor pun tak mampu nak derma sedikit untuk kebajikan Islam sampai mintak derma dengan kapir laknat?
Ahli Parlimen Puchong, Gobind Singh dengan bangga berkata, “Saya rasa kalau kita bawa (Ketua Pembangkang Selangor) Datuk Satim Diman datang, dia mungkin pengsan dengan suasana meriah dan harmoni di majlis ini". Memang la Satim Diman boleh pengsan. Mana tidaknya, sewaktu BN perintah Selangor, umat Islam di Selangor tak le sampai kebulur nak mintak derma dari kapir laknat setakat untuk surau dan sekolah agama rakyat.

Khalid Gagap tak malu ke? Jangan ikut dan setuju aje dengan Mat Sabu dan si Khalid Greja tu, mereka memang jenis tak tahu malu. Macam mana orang Selangor?

3 comments:

Anonymous said...

Menjijikkan dan hina perbuatan manusia yg mengaku beragama Islam dua,tiga ekor ni. Seram bulu tengkuk mengenangkan penghinaan yg diterima oleh surau dan sekolah agama ni. Ini rupa sebenar dan kehendak parti PAShit menjahanamkan negara tercinta,dan merosakkan agama Islam,meminta islam diperhina sebegini rupa. Rakusnya PAShit.............

Anonymous said...

PAS BUKAN SAHAJA MABUK!! TAPI DAH GILA KERANA TERLALU MENJILAT BONTOT DAPig.. TAK GUNA BAGI PENJELASAN KEPADA PARTI GILA DAN AHLI2NYA YANG GILA.. SEBAB2 APA2 PUN YANG DAPig BUAT.. BALIK2 SALAHKAN UMNO DAN BN JUGAK!!! PIIRAAAHHH BODOH PIANG PUNYA MAT SYABU DAN PARTI PAS GILA!!!

Anonymous said...

BARU LAA NAMPAK PERANGAI PELACUR2 PAS YANG SANGGUP MENJADI PENGEMIS KEPADA KAFIR HARBI UNTUK SEKOLAH AGAMA DAN SURAU KETIKA UMAT ISLAM/ MELAYU MASIH BERKUASA MEMERINTAH NEGARA INI...APA KORANG SEMUA DAH KEBULUR SANGAT KER? ATAU DAH JADI DAYUS SEDAYUS DAYUSNYA... BANGSAT PUNYA TM PAS MAT SYABU DAN KALID GEREJA!!!

PASAL BERUK 2 EKOR NI LAA SUATU HARI NANTI UMAT ISLAM MENGEMIS DI MALAYSIA!!! BAHLOL BIN TOLOL PAS!!

ARTIKEL HANGAT BULAN INI