TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, November 26, 2011

NUAR BRAHIM TERTIPU DI JOHOR

Nuar terkejut beruk. Katanya ramai yang datang ke ceramah PKR di Sg Tiram, Johor. Korang pelik tak?....aku tak pelik.

Mungkin Gomo, anak jati Kg Pasir setuju dengan aku. Sebab aku tak pelik ialah kat Sg Tiram tu, majoriti penduduknya ialah Kemboja jual kain dan juga rakyat Singapura yang mempunyai rumah di situ.

Maka yang ramai-ramai datang tu ialah orang Kemboja dan Singapura yang nak melihat dari dekat muka bintang video terkenal 2011. Cehhh....kalau tulen anak Johor, tak kebulur nak dengo suara Nuar!!! Betul tak Gomo?

3 comments:

Anonymous said...

lebih daripada 2 tu kira ramai la tuan *--*

Anonymous said...

Kat Johor, takde sape caye dah dgn Anwar ni... Tapi aku sebagai warga Johor seronok gak tgk dia merapu mcm org gila... Mcm tgk bapuk buruk berhujah tentang hak dia sebagai wanita jelita...

Tapi tgk kejap2 je la.. tgk lebih2 karang muntah pulak..

Anonymous said...

moga2 rakyat tidak tertipu dgn dakyah2 politik Anwar Ibrahim kerana beliau mmg hebat berhujah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI