TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, December 22, 2011

APA YANG POK NIK TAKUTKAN?

Pelik juga tengok Pok Nik ni. Aku ingatkan orang tua ni berani sangat, rupanya penakut juga. Apa susah sangat nak buat keputusan tentang Hasan Ali, kalau sokong katakan sokong, kalau tidak katakan lah tidak. Susah sangat ke?

Nampak sangat Pok Nik ni tak ada pendirian dan takut untuk membuat pendirian. Atau cuba memancing keadaan. Nak tengok dulu sokongan berat ke sebelah mana. Tup, tup, kalau sokongan berat kat sebelah Hasan Ali, baru nak kata sokong Hasan Ali, atau kalau sokongan tak memihak kepada Hasan Ali, maka Pok Nik pun akan lanyak Hasan Ali habis-habis. 

Pandai betul Pok Nik mengambil peluang dengan menunggu dulu ketika yang sesuai baru nak tunjukkan pendirian. Cehhh....tak gentleman  (gentleoldman) la Pok Nik ni!!!


2 comments:

Anonymous said...

orang tua nyanyuk ni memang dah sifat dia mcmni dari dulu...bacul, penakut & kaki mengampu..

Anonymous said...

bkn ape tu..takut tersalah ckp..nik aziz adalah pemimpin tertinggi Pas..so kenyataan yg dia buat org akan ckp sbg kenyataan dri Pas..politik..biasa la tu..play safe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI