TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, December 21, 2011

AZIZ BARI KATA PEMIMPIN UMNO LEBIH BIADAP DARI ADAM ADLI


Aziz Bari mungkin nak meninggalkan belang terakhirnya sebelum melangkah keluar dari UIA dengan membela kumpulan mahasiswa yang menurunkan gambar DS Najib tempohari.


Aziz Bari kata budak tu tak salah, tak ada undang-undang yang boleh dakwa budak tu. Dan lagi katanya, kalau nak dikatakan bebudak tu biadap, biadap lagi tindakan dan perbuatan para pemimpin UMNO sebelum ini.

Nampaknya Aziz Bari nak mengajak UMNO berperang dengannya. Amacam?.....perang?

Artikel penuh, sila ke SINI

5 comments:

Anonymous said...

Aziz Bari,

Betui ka tak da undang2 boleh dakwa ? Pasti ?

Kanun jenayah, ordinan trafik,trespassing , lain-lain akta yang cover tentang menyusahkan masyarakat ...tak da ka...

BUTOH, PUKI CHIBAI LA ! Pi Melancapla dari cakap merepek macam PUKI ni !

- aku : Budak Jalanan

Anonymous said...

Budak indon keje kat rumah aku kata pungkok dia lagi cantik dari muka Bari ni...kahkahkah..bibir hitam...eeeee...geli kata dia...mcm mana bini dia cium dia. mamat ni lepas UIA akan jual belacan, tu je dia layak...kahkahkah

Anonymous said...

Aziz basi mulut babi ..le3bih baik kau duduk rumah jg cucu..duduk diam2 sudah .
buat sebanyak2 amalan yang boleh..
Jgn tunjuk gah dgn kelulusan kau..
Apa sangat yang ada kalau setakat jd Prof kalau otak mcm FROG...
Nak kata biadap kau 1000x lebih biadap dari budak bengong gay keparat tu..
Jgn sebut undang2 kalau bukan manusia yang buat..
undang2 Allah pun tak suruh buat biadap mcm tu..
Memang kalau dah mulut berbau babi apa yang kau cakap bunyi sebinik mcm babi sebab orang benci mendengar atau membaca kenyataan dari mulut babii macam kau..

Anonymous said...

bila kita rumah org, suka2 alihkan barang org kt dlm rumah tu, kan x beradab namanya tu..sama la mcm kes adam adli ni..x beradab..kne la mntk maap..settle..aziz bari ni dh mmg kompem pendokong PKR..mst la die setuju dgn tindakan bdk tu..
anyway, komen tuan2 di atas agak kasar bunyinya..harap kurangkan sedikit..budi bahasa kan budaya kita..

Anonymous said...

memang layak digelar begitu.cari rezeki dan dapat juta juta sokong pula pengkhianat. anjing pon tak menggigit tuan yang beri dia makan.perangai ni lebih terok dari anjing.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI