TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Saturday, December 31, 2011

BN TENGGARA LANCAR KELAB 1 MALAYSIA

BN Tenggara malam tadi memulakan langkah besar untuk menghadapi PRU 13 nanti. BN Tenggara melancarkan Kelab 1 Malaysia. Difahamkan pelancaran Kelab 1 Malaysia ini merupakan yang pertama seumpamanya di Malaysia. Diharapkan agar mereka yang menjadi ahli Kelab 1 Malaysia ini nanti akan menjadi jentera pilihanraya yang hebat untuk BN.

Pada majlis tersebut, pemimpin-pemimpin Melayu, Cina dan India bersatu berganding bahu untuk menjamin kemenangan mutlak untuk BN. Seramai 500 pemimpin dari parti dan NGO yang menyokong BN hadir pada majlis ini yang diadakan di Dewan Jubli Intan, Kota Tinggi. 



3 comments:

HHalem said...

muka Tuan pun ada dlm gambar tuu..;-)

Anonymous said...

Salam....Harap pihak tuan dapat memperbanyakkan pendedahan aktiviti BN/UMNO Tenggara. Sy tinggal di Bdr Tenggara melihat agresifnya PR terutamanya PAS dalam menarik undi dgn aktiviti ceramah2nya. Maka diharap pihak tuan dpt menguar-uarkan aktiviti spt ceramah yg dianjurkan BN/UMNO. Jasa sumbangan pembangunan yg telah dijalankan serta pembohongan yg giat dilakukan oleh PAS dan Mazlan Aliman dlm menarik undi peneroka FELDA dlm Parlimen Tenggara ini khususnya di kaw.Felda spt Bukit Ramun, Bukit Besar, Pasir Raja dan Sg.Sayong..

TENGGARAisSOUTHEAST said...

Anon 8:26,
Insyaallah, akan diusahakan. Terima kasih atas sokongan.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI