TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, December 31, 2011

DOA DAN HARAPAN NUAR BERAHIM MENJELANG 2012

Korang agak-agak apa doa dan harapan Nuar Berahim menjelang 2012 ni. Selain 9 Jan yang semakin hampir, tentu ada benda dan permintaan lain yang Nuar mintak. Tengok aje balang besar kat sebelah tempat dia berdoa tu! Belakang tu kalau tak silap macam kat katil aje. Cuba kita teka, apakah agaknya hajat Nuar pada 2012 ni?


1 comment:

Anonymous said...

nak jadi PM!

itulah hajat anwar yang belum diizinkan Allah SWT, dan semoga Allah SWt akan Merahmati, memberkati dan menghindarkan Malaysia dari pimpinan makhluk penghancur umat Islam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI