TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Sunday, December 11, 2011

DS ZAHID, GUAN ENG, PAPAGOMO DAN NUAR BERAHIM -CINTA BERSEGI-SEGI

Guan Eng begitu cemburu dengan Papagomo yang sama-sama berpeluang menaiki Scorpene. Dipercayai, Gomo dan Guan Eng dapat menaiki Scorpene tersebut adalah hasil inisiatif DS Zahid Hamidi. Bagaimanapun kita juga heran, kenapa Guan Eng dapat naik. Apakah Guan Eng punyai hubungan yang amat istimewa dengan DS Zahid? Kalau dilihat kemesraan antara Guan Eng dan DS Zahid, ia memang tidak mencerminkan hubungan seteru. Apakah Guan Eng bakal menerajui Gerakan pula selepas ini?

Setakat mana istimewanya Guan Eng berhubungan dan menyimpan perasaan terhadap DS Zahid sehinggakan tindakan DS Zahid mengundang Papagomo begitu dicemburui oleh Guan Eng?

Bab tu satu hal, tindakan DS Zahid yang nak semukakan Gomo dengan Guan Eng dalam satu kapal selam pun menimbulkan kemarahan Nuar Berahim. Itu kita maklumlah, pasal Gomo memang kesayangan Nuar Berahim. Memang patutpun Nuar cemburu. Kita lihat saja bagaimana Gomo buat kat Nuar Berahim, langsung Nuar Berahim tak kisah, kalau orang lain, mungkin dah lama kena saman dengan Nuar. Bila Gomo yang buat, Nuar malu nak saman!!! Nuar takut juga, kalau-kalau Guan Eng pulak yang menyimpan dendam berahi terhadap Gomo. Kah...kah...kah.... aku rasa sahabat aku si Gomo kena jawab semua ni.


2 comments:

PAPA GOMO said...

salam, mantap tu bro.. anwar takut tu nak saman aku..ha ha ha

TENGGARA is SOUTHEAST said...

W'salam.
Dia sayang kat ko, cuma lambat kenal, kalau tak Izzah tu ko punya... ha...ha..ha.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI