TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, December 24, 2011

HASAN ALI TERKENA JAMPI POK NIK


Beberapa hari yang lepas, bukan main garang lagi Hasan Ali menentang konsep Negara Berkebajikan PAS. Punya lantangnya Hasan Ali sehinggakan Pok Nik dimasukkan ke wad.

Tetiba aje hari ni, Hasan Ali jadi slow. Terus tarik balik apa yang dia sendiri kritik. Apakah Pok Nik dah jampikan Hasan Ali?

Atau Hasan Ali kesian kat Pok Nik, maka dia mengalah. Ya lah, kesian juga kat orang tua tu kalau tension masuk sepital. Aku rasa alasan ni agak munasabah juga. Eloklah tu Hasan Ali mengalah kejap kat Pok Nik, bukan apa... kalau berkeras tetiba Pok Nik terkaku kerana tension, nanti Hasan Ali juga yang kesal. Mengalah le kejap. Pok Nik tupun bukannya lama lagi.

4 comments:

antiputarbelit said...

ugut je tu? maklumlah nama tak naik.

Anak Lenggong said...

Betul ke Hassan Ali kata camtu ataupun ini hanya lah mainan malaysia kini..bukan tak tau apa yang sering dibelitkan oleh wrga malaysia kini selama ini

Anonymous said...

setuju gak dengan anak lenggong. malaysia kini ni talibarut pemabangkang. membacanya memang jalan pintas ke neraka. penuh dengan tipu dan fitnah. putar belit fakta jadi auta no wahid. tapi kalau memang hasan ali gitu tak payah lah cakap berdegar2. duk kat umah layan bini lagi bagus.

Anonymous said...

nonsence .... fuck the meloyakini ptuiii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI